Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
har hørt at man kan test possitiv på æl test hvis man er gravid kan det passe ??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeps - det kan man.. Det gjorde jeg - OK - vi kedede os
Min mand synes det var sjovt, og vi havde så mange ÆL test til at lægge, og da jeg var 4 + noget, så ja - bragende positiv, men bvar nu gravid ;D
Jamen så er jeg vist gravid jeg skulle har haft min mens idag og havde lige nogen par æl-test tilbage og jeg havde lige læst at det måske kunne lad sig gøre for 7 dag siden var der en streg på min æl-test jeg var lige færdig med min ægeløsning..og idag 2 streg og den ene streg lidt svag men kan ses .. skal glæde mig .. ??
Becca skriver: har hørt at man kan test possitiv på æl test hvis man er gravid kan det passe ??
Den er god nok jeg havde nogen ÆL test tilbage fra Clear Blue hvor der dukker en Op hvis man har ÆL og prøvede efter en måned bare for sjov hvor jeg vidste jeg var gravid, og den viste en fin . Så det gør den!
har 2 streger på æl test (: borset fra den ene er lidt svag men stadig kan ses !
Becca skriver: har 2 streger på æl test (: borset fra den ene er lidt svag men stadig kan ses !
Hvis de ikke er lige tydelige så er testen jo desværre ikke positiv
Jeg kan for det meste også lave 2 streger på mine ÆL-tests.
så må jeg vel vent de 4 dage ..
jag skal vist være tålmodig
Mutti2B skriver: Hvis de ikke er lige tydelige så er testen jo desværre ikke positiv Jeg kan for det meste også lave 2 streger på mine ÆL-tests.
det ret forvirret for 7 dag siden var der 2 svag streger det efter min ægeløsning og dagen efter var der en knald rød streg og 3-4 dag siden det vil sige idag er der 2 streger svag .
Hehe der er vidst ikke andet for at være tålmodig og så prøv med graviditets test istedet for så du mere sikker!!
Men For dig og håber pyen tidlig julegave!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128