Hvor meget har i taget på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2011

baby84

DinNabo skriver:

Tror ikke du skal bekymre dig, det er vist meget foskelligt. Jeg er 15+2 og har taget knap 2 Kg på.

Det havde jeg også ca da jeg var 13-14 uger henne. Jeg tror bare jeg vil fortsætte med julekagerne og se til at maven mm vokser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

kvinde84

Jeg er nu kommet 14+5 og har taget ca 1,5 kg på  Før jeg blev gravid vejede jeg 59 (bmi 20,6). Jeg har aldrig haft en sød tand, og det har ikke ændret sig i graviditeten (endnu i hvert fald hehe), og jeg har heller ikke lidt af kvalme, så hos mig er vægten ret stabil, dvs at jeg har ikke taget på i ryk, det er kommet nogle gram hver dag. Så håber jeg bare at det holder sig

Anmeld

7. december 2011

CaWi

Er selv i dag 19+1 og har taget 4 kilo på. De første tre kom dog på inden for de første 8 uger. Håber også jeg kan nøjes med at tage de 10-15 kilo på. Kan slet ikke overskue, hvis der kommer flere kilo.

Anmeld

15. december 2011

Ma-lu

Så skal i høre :/ 16+6 og har taget 11,6 kg på ... Ikke særlig stolt, men sådan er det bare ... Jeg må løbe ekstra stærkt når det overstået Jeg tog de fleste kg på i starten faktisk , da jeg ikke vidste jeg var gravid, og vi var på ferie !.Kan i alle ha en dejlig dag

Anmeld

15. december 2011

Ma-lu

Så skal i høre :/ 16+6 og har taget 11,6 kg på ... Ikke særlig stolt, men sådan er det bare ... Jeg må løbe ekstra stærkt når det overstået Jeg tog de fleste kg på i starten faktisk , da jeg ikke vidste jeg var gravid, og vi var på ferie !.Kan i alle ha en dejlig dag

Anmeld

15. december 2011

Koen.

Ma-lu skriver:

SådSådaSådanvvaSå skal i høre :/ 16+6 og har taget 11,6 kg på ... Ikke særlig stolt, men sådan er det bare ... Jeg må løbe ekstra stærkt når det overstået Jeg tog de fleste kg på i starten faktisk , da jeg ikke vidste jeg var gravid, og vi var på ferie !.Kan i alle ha en dejlig dag

Sådan var det os ved min første graviditet, kan trøste dig med at 7 uger efter fødslen vejede jeg min normal vægt igen og gjorder intet for det og ammede heller ikke

Anmeld

19. december 2011

JH12

baby84 skriver:

Hej Piger

Kunne godt tænke mig at vide hvor meget jeres vægt er steget (og hvor langt i er henne) ?

Har selv taget lidt 4,5 kg på og er 18 fulde uger i morgen. Ved godt at det sikkert er normalt og også forskelligt fra kvinde til kvinde men det føles bare lidt skræmmende at kroppen forandre sig så hurtigt. Gider bare ikke ende med at tage 30kg på og man ved jo det går hurtigere og hurtigere jo længere man kommer hen. Havde selv taget på meget tidligt også inden at man skulle i forhold til vægtkurven. Spiser simpelthen for meget og har svært ved íkke at spise guf hver dag

Jeg går ind i uge 20 i morgen, og indtil nu har jeg taget 7 kg. på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.