Hvor meget har i taget på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.758 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. december 2011

baby84

Hej Piger

Kunne godt tænke mig at vide hvor meget jeres vægt er steget (og hvor langt i er henne) ?

Har selv taget lidt 4,5 kg på og er 18 fulde uger i morgen. Ved godt at det sikkert er normalt og også forskelligt fra kvinde til kvinde men det føles bare lidt skræmmende at kroppen forandre sig så hurtigt. Gider bare ikke ende med at tage 30kg på og man ved jo det går hurtigere og hurtigere jo længere man kommer hen. Havde selv taget på meget tidligt også inden at man skulle i forhold til vægtkurven. Spiser simpelthen for meget og har svært ved íkke at spise guf hver dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

viben

Tror ikke du skal bekymre dig

Sidst jeg vejede mig var jeg 18+0 og der havde jeg taget knap 2 kg på... Men startede også med et bmi på 28, så prøver at tænke mig om, og er heldigvis ikke ramt af en vild sult... Bare sukkertrang...

Anmeld

5. december 2011

Koen.

17+0 for 2 dage siden sagde vægten +3,9 kg med min datter havde jeg allerede taget knap 15 kg på, så er meget tilfreds med vægten denne gang

Anmeld

5. december 2011

Kruse90

Jeg er 18+3 idag
Og jeg har næsten taget 2 kg på
Håber ikke jeg kommer til at tage voldsomt meget på

Anmeld

5. december 2011

EKBJ

baby84 skriver:

Hej Piger

Kunne godt tænke mig at vide hvor meget jeres vægt er steget (og hvor langt i er henne) ?

Har selv taget lidt 4,5 kg på og er 18 fulde uger i morgen. Ved godt at det sikkert er normalt og også forskelligt fra kvinde til kvinde men det føles bare lidt skræmmende at kroppen forandre sig så hurtigt. Gider bare ikke ende med at tage 30kg på og man ved jo det går hurtigere og hurtigere jo længere man kommer hen. Havde selv taget på meget tidligt også inden at man skulle i forhold til vægtkurven. Spiser simpelthen for meget og har svært ved íkke at spise guf hver dag

Jeg starter på min 19 uge imorgen og jeg har allerede taget i hvert fald 4 kg på . Så ingen bekymringer der. 

Anmeld

5. december 2011

sofiell89

vægten er pakket ned, men i tirsdags da jeg var 14+4 var vægten -0,9kg.. Men tror min stille begynder at stige nu, har da i hvert fald fået mere sult end for 14 dage siden

Anmeld

6. december 2011

NNL

Uha nu skal jeg nok komme og trøste dem der synes de har taget meget på...

Er 18+0 i dag og har taget 6 kg på! Da jeg startede havde jeg en bmi på 20,4, så lægen sagde at jeg skulle regne med 10-15 kg.

Har tabt mig 15 kg over de sidste par år (ændret livsstil), så håber jeg kan holde den under mit vægt maksimum dengang

Anmeld

6. december 2011

baby84

tusind tak piger

Kan godt se at det variere meget. Man må nok bare vende sig til tanken om at kroppen pludselig har sit helt eget liv og ikke er helt kontrolerbar.  Jeg vil elske min mave og mine sidedeller fra nuuuuu af..De har jo det bedste formål

Anmeld

6. december 2011

DinNabo

Tror ikke du skal bekymre dig, det er vist meget foskelligt. Jeg er 15+2 og har taget knap 2 Kg på.

Anmeld

6. december 2011

grøn · ært

Pyha... Jeg vejede mig lige ved lægen i dag og vægten siger 61,80... (med tøj på (ikke sko)). Før graviditeten vejede jeg mellem 56,5-57,0 uden tøj.
Hehe - såeh... Der er da godt nok kommet nogle ekstra kilo på! :-P

Jeg havde også taget 3 hele kilo på, allerede da jeg var i 9+et-eller-andet og var til 1. lægebesøg. Lægen grinede bare lidt, men ellers ikke noget. Så jeg er ikke nervøs - og det synes jeg da bestemt heller ikke du skal være :-)

Og angående guf og mad - hehe, så jeg kan heller ikke lade være! ;-P måååms - og nu er det jo jul. Så er det stor-slemt. 

(Jeg er 17+0 i dag)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.