Hvornår blev i indkaldt til NF?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

Den lykkelige

GønskE skriver:

okaj, ja det forvirrende.. valgte du så selv, hvor du ville bestille tiden?

Nej jeg valgte ikke selv.. de har mega travlt og er med "kort" varsel jo.. så de  valgte bare en som passede.. jeg kom afsted 12+6..
Men den double test vidste jeg ikke jeg selv skulle stå for.. så jeg måtte bare løbe afsted for at den kunne nå det INDEN NF'en jo.. havde min læge ikke sagt noget om.. men de nåede at analysere den så der var svar med ved nf'en..  ja det sku noget forvirrende når man står der første gang..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

GønskE

Den lykkelige skriver:

Nej jeg valgte ikke selv.. de har mega travlt og er med "kort" varsel jo.. så de  valgte bare en som passede.. jeg kom afsted 12+6..
Men den double test vidste jeg ikke jeg selv skulle stå for.. så jeg måtte bare løbe afsted for at den kunne nå det INDEN NF'en jo.. havde min læge ikke sagt noget om.. men de nåede at analysere den så der var svar med ved nf'en..  ja det sku noget forvirrende når man står der første gang..

ja for søren! men så må jeg lige ringe til lægen i morgen, så jeg lige får at vide, hvad der sker

Anmeld

5. december 2011

MortilAlmaogNohr

Jeg er blevet scannet på Hvidovre, og skulle selv bestille tid. Også til blodprøven.

Anmeld

5. december 2011

Den lykkelige

GønskE skriver:

ja for søren! men så må jeg lige ringe til lægen i morgen, så jeg lige får at vide, hvad der sker

Ja må du gøre.. Og held og lykke med det hele..  og tillykke med lille fisen

Anmeld

5. december 2011

GønskE

Den lykkelige skriver:

Ja må du gøre.. Og held og lykke med det hele..  og tillykke med lille fisen

tak , hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.