Hvornår blev i indkaldt til NF?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. december 2011

GønskE

Har lige nogle spørgsmål, som jeg håber i vil svare på

De første to har i fået, men så kom jeg til at tænke på, hvor lang tid inden i skulle scannes i uge 12, blev i indkaldt?

For jeg skal i uge 50, og det vigtig det bliver det, men det allerede i næste uge jo, og har intet hørt endnu /:

Det skal være der nemlig, så jeg kan nå det inden vi rejser og inden det jul,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

GønskE

og kæresten skal jo give arbejdet besked i god tid

Anmeld

5. december 2011

chael

GønskE skriver:

Har lige nogle spørgsmål, som jeg håber i vil svare på

De første to har i fået, men så kom jeg til at tænke på, hvor lang tid inden i skulle scannes i uge 12, blev i indkaldt?

For jeg skal i uge 50, og det vigtig det bliver det, men det allerede i næste uge jo, og har intet hørt endnu /:

Det skal være der nemlig, så jeg kan nå det inden vi rejser og inden det jul,

Blev ikke indkaldt, men skulle selv bestille tid. Det var på Hillerød

Mener at det er sådan i hele region Sjælland.

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men hvis det nu var, så ved du det

*Camilla

Anmeld

5. december 2011

Den lykkelige

Jeg skulle selv bestille tid.. det var på holbæk.. Når man så har været til NF aftaler man lige tiden med MS inden man går.. gjorde vi i hvert fald da jeg var der..

Anmeld

5. december 2011

GønskE

chael skriver:

Blev ikke indkaldt, men skulle selv bestille tid. Det var på Hillerød

Mener at det er sådan i hele region Sjælland.

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men hvis det nu var, så ved du det

*Camilla

min læge sagde, at jeg ville blive indkaldt, det gjorde de med alle scanninger nu, - og at det formentlig var på holbæk, selvom jeg har indtil videre været til to scanninger på næstved.. men kan man ringe både til holbæk og næstved, og håbe en af dem har min journal og så snakke om en tid?

Anmeld

5. december 2011

GønskE

Den lykkelige skriver:

Jeg skulle selv bestille tid.. det var på holbæk.. Når man så har været til NF aftaler man lige tiden med MS inden man går.. gjorde vi i hvert fald da jeg var der..

skal formentlig også på holbæk, men fik af vide, at de sendte et brev med tiden det var noget nyt,

Anmeld

5. december 2011

chael

GønskE skriver:

min læge sagde, at jeg ville blive indkaldt, det gjorde de med alle scanninger nu, - og at det formentlig var på holbæk, selvom jeg har indtil videre været til to scanninger på næstved.. men kan man ringe både til holbæk og næstved, og håbe en af dem har min journal og så snakke om en tid?

På Hillerød er det netop nyt at man selv skal bestille tid.

For i mine 2 tidligere fik man brev. Men da jeg var gravid her 3. Gang skulle jeg selv bestille tid.

Kan se der er en anden der også selv skulle bestille tid ti Holbæk, og de er jo ikke altid ajourført de læger der.

Så tjek det, så du ikke kommer for sent afsted.

*Camilla

Anmeld

5. december 2011

GønskE

chael skriver:

På Hillerød er det netop nyt at man selv skal bestille tid.

For i mine 2 tidligere fik man brev. Men da jeg var gravid her 3. Gang skulle jeg selv bestille tid.

Kan se der er en anden der også selv skulle bestille tid ti Holbæk, og de er jo ikke altid ajourført de læger der.

Så tjek det, så du ikke kommer for sent afsted.

*Camilla

skal ringe til dem i morgen, inden 11.30, men kan man selv vælge, nu hvor jeg selv skal bestille, for så vil jeg jo helst i næstved, skal nemlig også føde i næstved

Anmeld

5. december 2011

Den lykkelige

GønskE skriver:

skal formentlig også på holbæk, men fik af vide, at de sendte et brev med tiden det var noget nyt,

Ja det gjorde de også efter jeg havde bestilt den..
Skulle også selv bestille tid til den doubletest.. eller tage derned selv inden så det passede..

Anmeld

5. december 2011

GønskE

Den lykkelige skriver:

Ja det gjorde de også efter jeg havde bestilt den..
Skulle også selv bestille tid til den doubletest.. eller tage derned selv inden så det passede..

okaj, ja det forvirrende.. valgte du så selv, hvor du ville bestille tiden?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.