Opgiver :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. december 2011

Anonym trådstarter

opgiver drømmen og barn nr. 2, nu har vi prøvet i 3 år, gider det ikke mere, gider ingengang ha sex med kæresten, er sur over der ikke sker noget  

hvorfor skal det dog være så besværligt at få nummer 2, når man nu fik nummer 1 første gang der bare lige røg lidt sæd den vej ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

GønskE

Anonym skriver:

opgiver drømmen og barn nr. 2, nu har vi prøvet i 3 år, gider det ikke mere, gider ingengang ha sex med kæresten, er sur over der ikke sker noget  

hvorfor skal det dog være så besværligt at få nummer 2, når man nu fik nummer 1 første gang der bare lige røg lidt sæd den vej ... 

først

men ja, lad vær at ha sex for at blive gravid. Glem alt om det, og drop det, så sker det af sig selv. Det meget nemmere sagt end gjort, i know, men prøv. Tag de stillinger i kan lide, og ikke dem der er størst mulighed for at blive gravid i

Du har sikkert hørt det 100 gange før, men ja, der er ikke andet for

Anmeld

5. december 2011

Anonym trådstarter

GønskE skriver:

først

men ja, lad vær at ha sex for at blive gravid. Glem alt om det, og drop det, så sker det af sig selv. Det meget nemmere sagt end gjort, i know, men prøv. Tag de stillinger i kan lide, og ikke dem der er størst mulighed for at blive gravid i

Du har sikkert hørt det 100 gange før, men ja, der er ikke andet for

Tak... ja har jeg hørt mange gange. 

synes bare det er så uretfærdigt.. 

men tak for din kommentar 

Anmeld

5. december 2011

GønskE

Anonym skriver:

Tak... ja har jeg hørt mange gange. 

synes bare det er så uretfærdigt.. 

men tak for din kommentar 

og kan jeg godt forstå du gør, det må være super træls og frustrende - vi har også haft nemt nu her ved den første, men jeg kan lige så vel ende i samme situation

Anmeld

5. december 2011

Anonym trådstarter

GønskE skriver:

og kan jeg godt forstå du gør, det må være super træls og frustrende - vi har også haft nemt nu her ved den første, men jeg kan lige så vel ende i samme situation

håber jeg ikke for dig, det er virkelig en meget svær situation at stå i, kan næsten ikke takle det, os derfor jeg opgiver alle drømme og tanker om det nu... 

Anmeld

5. december 2011

GønskE

Anonym skriver:

håber jeg ikke for dig, det er virkelig en meget svær situation at stå i, kan næsten ikke takle det, os derfor jeg opgiver alle drømme og tanker om det nu... 

det skal nok ske for jer, det helt sikkert men vente tiden er lang

Anmeld

5. december 2011

Anonym trådstarter

GønskE skriver:

det skal nok ske for jer, det helt sikkert men vente tiden er lang

ja 

man siger jo at dem som venter, kommer der noget godt eller så noget i den stil. 

Anmeld

5. december 2011

GønskE

Anonym skriver:

ja 

man siger jo at dem som venter, kommer der noget godt eller så noget i den stil. 

det jo det, og er sikker på i får en nr 2, men det skal åbenbart ikke være lige nu

Anmeld

5. december 2011

Anonym trådstarter

GønskE skriver:

det jo det, og er sikker på i får en nr 2, men det skal åbenbart ikke være lige nu

næ åbenbart ikke 

tak for dine positive svar  glædelig jul og godt nytår 

Anmeld

5. december 2011

GønskE

Anonym skriver:

næ åbenbart ikke 

tak for dine positive svar  glædelig jul og godt nytår 

selv tak, og i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.