Gud hvor jeg hader min krop efter en graviditet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

Mira0911

Toshiba skriver:

nej til sidst er det ikke skide sjovt  men resultatet af det er jo det hele værd

Lige præcis... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Clisolka

Mira0911 skriver:

Men det sikkert helt normalt det jeg fortæller nu... 

Den 10. November væltede Fru rød ind i programmet - Hvor jeg den 17. November havde tid 8 ugers tjek... Det måtte jeg udskyde da lægen siger man ikke må bløde når man skulle tjekkes, så jeg fik udsat tjekket til den 29. November i stedet... 

Nu har vi den 4. December og Fru rød væltede ind i programmet igen... 

Jeg ammer ikke... Så det er derfor jeg har fået min mens så tidligt... 

Men så tæt på hinanden alligevel? Det er måske meget normalt? 

Fuck mens smerterne er virkelig lede... Kan ikke andet end at ligge på sofaen mens de er der... Jeg plejer altid at kan mærke op til når jeg skal have det, det kunne jeg ikke idag... Smerterne kom først efter en time og har været slemme lige siden... 

Jeg har altid haft rigtig slemme mens smerter, de er så blevet langt værre efter 2 graviditeter... 

Nogle der kan genkende denne forestilling her? 

Øv, hvor jeg ved hvordan du har det med de dumme menssmerter  Jeg har altid haft lede menssmerter inden jeg blev gravid, og blev blot værre og værre for hvert år der gik - nu er det stik modsat efter jeg har født. Jeg har "mistet" 90 % af smerterne, hvor jeg førhen fik smertestillende på recept (der aldrig tog toppen af smerterne). Meeeen til gengæld bløder jeg lidt mere, men i mindre dage... Denne gang har jeg blødt i 3 dage, hvor jeg førhen kunne bløde i 6-7 dage - hvad sker der lige for dét....

Jeg blev nødt til at sætte min mens igang efter fødslen med p-piller da Isabella var 9 mrd. Jeg havde ikke ammet siden hun var 6 uger 

Anmeld

5. december 2011

signe.

Mira0911 skriver:

Er det normalt at 2 mens perioder kommer så tæt på hinanden? Jeg synes det virker meget tæt på hinanden... 

Mine kom efter ca 3 uger efter hinanden, og jeg døjer RIGTIG meget med mens smerter efter 2 graviditet. Min mave puster sig fuldstændig op, og gør ondt hvis man trykker på maven imens. Og nu bløder jeg i 6-8 dage, hvor jeg før måske blødte maks 4 dage.

Anmeld

5. december 2011

Isabella_mor

GID at jeg kun havdeproblemer med min mens efter fødslen... det er snart et år efter og jeg har haft problemer med. 

hæmorider,

skedesvamp. 

OG jeg har smerter ved samleje, 

min menses er enormt uregelmæssig, selvom jeg har kobberspiral..

ja det er RØV irriterende...!! 

så nyd at det kun er din menses der er noger lort.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.