Gud hvor jeg hader min krop efter en graviditet....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.300 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. december 2011

Mira0911

Men det sikkert helt normalt det jeg fortæller nu... 

Den 10. November væltede Fru rød ind i programmet - Hvor jeg den 17. November havde tid 8 ugers tjek... Det måtte jeg udskyde da lægen siger man ikke må bløde når man skulle tjekkes, så jeg fik udsat tjekket til den 29. November i stedet... 

Nu har vi den 4. December og Fru rød væltede ind i programmet igen... 

Jeg ammer ikke... Så det er derfor jeg har fået min mens så tidligt... 

Men så tæt på hinanden alligevel? Det er måske meget normalt? 

Fuck mens smerterne er virkelig lede... Kan ikke andet end at ligge på sofaen mens de er der... Jeg plejer altid at kan mærke op til når jeg skal have det, det kunne jeg ikke idag... Smerterne kom først efter en time og har været slemme lige siden... 

Jeg har altid haft rigtig slemme mens smerter, de er så blevet langt værre efter 2 graviditeter... 

Nogle der kan genkende denne forestilling her? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Toshiba

Mira0911 skriver:

Men det sikkert helt normalt det jeg fortæller nu... 

Den 10. November væltede Fru rød ind i programmet - Hvor jeg den 17. November havde tid 8 ugers tjek... Det måtte jeg udskyde da lægen siger man ikke må bløde når man skulle tjekkes, så jeg fik udsat tjekket til den 29. November i stedet... 

Nu har vi den 4. December og Fru rød væltede ind i programmet igen... 

Jeg ammer ikke... Så det er derfor jeg har fået min mens så tidligt... 

Men så tæt på hinanden alligevel? Det er måske meget normalt? 

Fuck mens smerterne er virkelig lede... Kan ikke andet end at ligge på sofaen mens de er der... Jeg plejer altid at kan mærke op til når jeg skal have det, det kunne jeg ikke idag... Smerterne kom først efter en time og har været slemme lige siden... 

Jeg har altid haft rigtig slemme mens smerter, de er så blevet langt værre efter 2 graviditeter... 

Nogle der kan genkende denne forestilling her? 

heldigvis ikke....

efter 2 graviditeter er alt som det plejer (da først mens kom efter 9½ -10 måneder)

Anmeld

4. december 2011

Mira0911

Toshiba skriver:

heldigvis ikke....

efter 2 graviditeter er alt som det plejer (da først mens kom efter 9½ -10 måneder)

Er det normalt at 2 mens perioder kommer så tæt på hinanden? Jeg synes det virker meget tæt på hinanden... 

Anmeld

4. december 2011

Toshiba

Mira0911 skriver:

Er det normalt at 2 mens perioder kommer så tæt på hinanden? Jeg synes det virker meget tæt på hinanden... 

kroppen skal nok lige finde sig selv igen.... du har jo lige født... min startede op som inden jeg blev gravid - og med samme antal dage imellem.. dejlig let

Anmeld

4. december 2011

Mira0911

Toshiba skriver:

kroppen skal nok lige finde sig selv igen.... du har jo lige født... min startede op som inden jeg blev gravid - og med samme antal dage imellem.. dejlig let

Ih hvor dejligt... 

Ja ved godt kroppen lige skal finde sig selv igen... 

Anmeld

4. december 2011

Toshiba

Mira0911 skriver:

Ih hvor dejligt... 

Ja ved godt kroppen lige skal finde sig selv igen... 

men håber da du kan slippe for de smerter... det må være belastende.. og især nu det er så meget du må ligge dig

Det har jeg heller aldrig haft...

Anmeld

4. december 2011

Mira0911

Toshiba skriver:

men håber da du kan slippe for de smerter... det må være belastende.. og især nu det er så meget du må ligge dig

Det har jeg heller aldrig haft...

Det er skide træls... 

Har altid skulle ligge mig på sofaen pga smerterne eller sidde i hug i nogle minutter... Den med at sidde i hug i nogle minutter brugte jeg altid op til eksamen når jeg ikke bare kunne ligge mig hjemme på sofaen... 

Anmeld

4. december 2011

Toshiba

Mira0911 skriver:

Det er skide træls... 

Har altid skulle ligge mig på sofaen pga smerterne eller sidde i hug i nogle minutter... Den med at sidde i hug i nogle minutter brugte jeg altid op til eksamen når jeg ikke bare kunne ligge mig hjemme på sofaen... 

eeeej noget bras.... gad vide hvorfor nogle får SÅ ondt og andre slet ikk???

hehe.... der var engang én der skulle forklare mig om veer...

- "det føles som slemme mens smerter"

- ork dog ingen problem - for dem har jeg ikk

men hvis det føles på samme måde... ÅHHH gud jeg har ONDT af alle dem med mens smerter

Anmeld

4. december 2011

Mira0911

Toshiba skriver:

eeeej noget bras.... gad vide hvorfor nogle får SÅ ondt og andre slet ikk???

hehe.... der var engang én der skulle forklare mig om veer...

- "det føles som slemme mens smerter"

- ork dog ingen problem - for dem har jeg ikk

men hvis det føles på samme måde... ÅHHH gud jeg har ONDT af alle dem med mens smerter

Jeg synes veer er slemmere end mens smerter.... Av for den da... Synes ikke de kan samlignes på nogen måder... Jo i optakten til fødslen er det lidt ligesom mens smerter, men dælme ikke når man kommer længere i processen... 

Anmeld

4. december 2011

Toshiba

Mira0911 skriver:

Jeg synes veer er slemmere end mens smerter.... Av for den da... Synes ikke de kan samlignes på nogen måder... Jo i optakten til fødslen er det lidt ligesom mens smerter, men dælme ikke når man kommer længere i processen... 

nej til sidst er det ikke skide sjovt  men resultatet af det er jo det hele værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.