Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
msmukke skriver: Hvor langt var i henne før i fortalte familie og venner at i var gravide?
Hvor langt var i henne før i fortalte familie og venner at i var gravide?
2 dage efter vi fandt ud af det Så uge 4/5
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ttcaroe@gmail.com skriver: Er det ikk lidt farligt at du har fortalt det til kollegaer, men ikke chef? Den måde havde jeg ikke turde gøre det på, hvis nu en af kollegaerne kom til at tale over sig..
Er det ikk lidt farligt at du har fortalt det til kollegaer, men ikke chef? Den måde havde jeg ikke turde gøre det på, hvis nu en af kollegaerne kom til at tale over sig..
jeg fortalte det, til min mor i uge 8, efter jeg havde fået det bekræftet ved lægen, Men havde allerede fortalt nogle venner, min far, og kusine det, da jeg testede positiv Og i uge 9 skrev jeg det så på Facebook,
msmukke skriver: Sådan er det ikke.. vi kan nemt snakke om ting som kun bliver mellem os kollegaer.. men har fortalt chefen det i dag hun blev rigtig glad..
Sådan er det ikke.. vi kan nemt snakke om ting som kun bliver mellem os kollegaer.. men har fortalt chefen det i dag hun blev rigtig glad..
Det var godt, det må være et godt sted at være, for sådan tror jeg ikke det er alle steder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128