hvornår fortalte i nyheden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

744 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. december 2011

msmukke

Hvor langt var i henne før i fortalte familie og venner at i var gravide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Mor til Mike

msmukke skriver:

Hvor langt var i henne før i fortalte familie og venner at i var gravide?

Uge 9 :-) efter tryghedsscanning, hvor jeg så det lille hjerte banke afsted var jeg så lykkelig at jeg ikke kunne holde det i mig længere! 

Anmeld

5. december 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Efter nakkefoldsscanning

Anmeld

5. december 2011

babymus77

Jeg er i dag 6+4:-) og min mave kan ikke skjules længere;-)) så derfor ved min familie og arbejde det!!!:-) jeg er også terminsscannet og har også set det smukkeste lille hjerte banke derud af;-))

Anmeld

5. december 2011

msmukke

Mange tak for jeres svar.. jeg ved ikke hvor langt jeg er henne.. skal til læge i dag så håber han kan regne det ud eller sender mig til terminscanning.. jeg synes godt nok det er svært at holde mund.. jeg har fortalt det til de nærmeste kollegaer, men ikke chef endnu..

Anmeld

5. december 2011

FogL

Var i uge 8, men det var lidt fordi at jeg ikke havde muligheden for, at vente  

Anmeld

5. december 2011

HopinWishin

Vi fortalte det til familien samme dag som vi fik svar fra fertilitetsklinikken

Og det var i fredags... så jeg er 4+ et eller andet

Anmeld

5. december 2011

lio

tog en test torsdag og aftalte at vente til jul med at fortælle nyheden men kæresten kunne ikke holde længere end til lørdag med at sige det til både familie og venner, så det gik hurtigt men det har været rart at ikke tænke på det som noget tys tys... ser faktisk ikke grund til at holde det hemmeligt dog jeg synes det inden.. min mor og stedmor fik et billed med en stork... som hint...  

Anmeld

5. december 2011

Alexander071106sMor

Vi havde hele familien samlet til fødselsdag da jeg var 8 uger henne, så selvom det var tidligt, at det passende for os, for det sker ikke så tit at de alle er samlet

Inden vi fortalte det til familien, samlede vi drengene, og fortalte dem det, så de trods alt vidste det før de andre fik det avide..

Det blev taget rigtig godt imod, og var dejligt at kunne fortælle det så tidligt, for da vi ventede Alexander, fandt vi ud af det i uge 20... Så det her var jo noget helt andet

Anmeld

5. december 2011

Alexander071106sMor

msmukke skriver:

Mange tak for jeres svar.. jeg ved ikke hvor langt jeg er henne.. skal til læge i dag så håber han kan regne det ud eller sender mig til terminscanning.. jeg synes godt nok det er svært at holde mund.. jeg har fortalt det til de nærmeste kollegaer, men ikke chef endnu..

Er det ikk lidt farligt at du har fortalt det til kollegaer, men ikke chef? Den måde havde jeg ikke turde gøre det på, hvis nu en af kollegaerne kom til at tale over sig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.