Vitaminer til os begge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

274 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. december 2011

Aqnete

Godaften piger

Jeg ville hører om der er nogle af jer der har gode råd ang vitaminer og diverse ting man kan gøre eller få for at forbedre ens muligheder for at blive gravide .

Vi skal dog snart ind i behandlings systemet, men er der noget man kan spise eller gøre for at mandens chancer øges ? Og kvinden for den sags skyld .

Fortsat god 2. søndag i advendt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

TR

Godaften piger

Jeg ville hører om der er nogle af jer der har gode råd ang vitaminer og diverse ting man kan gøre eller få for at forbedre ens muligheder for at blive gravide .

Vi skal dog snart ind i behandlings systemet, men er der noget man kan spise eller gøre for at mandens chancer øges ? Og kvinden for den sags skyld .

Fortsat god 2. søndag i advendt

Man kan tage gravitamin inden og efter man har fået barn/børn ..

ved ikk om det gør så man har større chance for at blive gravid .

Anmeld

4. december 2011

nusenjo88

Vi spiste gele royal som kan købes i div. supermarkeder og så drak jeg 2 kopper økologisk grøn the hver dag og så vidt jeg husker er jeg blevet gravid 3 gange ved at gøre det. Jeg har så dog haft 3 ufrivillige spontane aborter og 4. gang holdt jeg så på barnet men det har nu ikke noget med det at gøre.. det er en helt anden historie Men synes bestemt I skal prøve det Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.