til jer med tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min veninde fik tvillinger i sommers og hun ku bare mærke at hendes gravitet var anderledes end den første. Da hun var i ca uge 9 ku hun ik længer være i hendes gamle VENTETØJ. Gik op til lægen og insisterede på at endten var hun meget længer henne end de trode eller også sku hun ha tvillinger. Hun blev sendt til en tidlg scaning og sørme om ik der var 2!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Kay

twinboys skriver:

Da jeg var 7 uger henne sagde min mand at han troede vi ventede tvillinger, for der kunne jeg nemlig ikke være i mine bukser mere... Jeg havde altid drømt om at få tvillinger og var blevet spået om at få tvillinger...

Og ja jeg fik det så bekræftet til første scanning

vi ved jo ik hvor langt jeg er sjovt nok derfor jeg skal scannes men jeg sys også min mave er ved at være en anelse stører end jeg havde forventet... men jeg er så også fuld af luft...

Anmeld

5. december 2011

Kay

StineW79 skriver:

Min veninde fik tvillinger i sommers og hun ku bare mærke at hendes gravitet var anderledes end den første. Da hun var i ca uge 9 ku hun ik længer være i hendes gamle VENTETØJ. Gik op til lægen og insisterede på at endten var hun meget længer henne end de trode eller også sku hun ha tvillinger. Hun blev sendt til en tidlg scaning og sørme om ik der var 2!! Vh stine

oki... ja så må hun havde været meget hurtig meget stor da....

Anmeld

5. december 2011

twinboys

Kay skriver:

vi ved jo ik hvor langt jeg er sjovt nok derfor jeg skal scannes men jeg sys også min mave er ved at være en anelse stører end jeg havde forventet... men jeg er så også fuld af luft...

smiler spændende

Anmeld

5. december 2011

Kofoed.

Faith skriver:

Jeg er 11+3 i dag. Skal til NF på fredag.

Nu må du sige til hvis jeg er en kæmpe torsk... Men hvordan gik det med dig og dine twinser? Jeg har ikke været herinde læææææænge og aner ikke en dyt om hvad der er sket. Men kan se du kun står med en enkelt på billedet. Er det bare en tilfældighed? Sig til hvis jeg skal blande mig udenom

Det gik ikke skide godt. Tvilling b døde af ukendte grunde i 21. uge, så vi fik "kun" lille a.

Jeg synes nok jeg kendte dit brugernavn, skulle bare lige være med igen

Anmeld

5. december 2011

Faith

Kofoed. skriver:

Det gik ikke skide godt. Tvilling b døde af ukendte grunde i 21. uge, så vi fik "kun" lille a.

Jeg synes nok jeg kendte dit brugernavn, skulle bare lige være med igen

Åh nej det er jeg virkelig ked af at høre

Hvor er det godt i fik lov til at beholde jeres anden lille pige

Ja det er mig. Har af personlige grunde holdt en lang pause herinde fra, men nu tror jeg at jeg er klar til at være lidt med igen.

Anmeld

5. december 2011

Kofoed.

Faith skriver:

Åh nej det er jeg virkelig ked af at høre

Hvor er det godt i fik lov til at beholde jeres anden lille pige

Ja det er mig. Har af personlige grunde holdt en lang pause herinde fra, men nu tror jeg at jeg er klar til at være lidt med igen.

Tak

Er da glad for du er tilbage Håber ikke du "smutter" igen.

Anmeld

5. december 2011

Faith

Kofoed. skriver:

Tak

Er da glad for du er tilbage Håber ikke du "smutter" igen.

Det regner jeg ikke med at gøre

Anmeld

6. december 2011

Kofoed.

Faith skriver:

Det regner jeg ikke med at gøre

Jubii

Anmeld

9. december 2011

mullesmith2

Havde ingen anelse om jeg ventede tvillinger, det var min første graviditet. Fandt ud af at der var to til NF i uge 12  havde bare en smule kvalme de første 3mdr så blev det lidt bedre derefter. Syntes min mave var vokset ret meget allerede i uge 12.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.