til jer med tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.674 visninger
22 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. december 2011

Kay

til jer der både har tvilinger og "enkelte" børn... kunne i mærke forskel i graviditeten og hvad kunne i mærke??

til jer der kun har tvilinger... hvordan opdagede i det?? og havde i mistanke om det?? og hvad gjorde at i havde mistanke??

vil meget gerne høre alt hvad i kan fortælle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Faith

Jeg opdagede at jeg ventede tvillinger ved en tidlig skanning da jeg var 6+6. Men inden da havde jeg ingen mistanke what so ever!

Nu er jeg gravid igen med en enkelt, og har denne gang haft 10 gange mere kvalme, buler ud som var jeg i uge 20 (er kun 12 uger henne), har spændte bryster med tydelige åretegninger. Med tvillingerne havde jeg ingen kvalme, fik først antydningen af mave i uge 20, ingen spændte bryster osv.

Så tror det er meget individuelt hvordan det føles at vente både 1 og 2.

Kæmpe stort tillykke med graviditeten

Anmeld

4. december 2011

Kay

Faith skriver:

Jeg opdagede at jeg ventede tvillinger ved en tidlig skanning da jeg var 6+6. Men inden da havde jeg ingen mistanke what so ever!

Nu er jeg gravid igen med en enkelt, og har denne gang haft 10 gange mere kvalme, buler ud som var jeg i uge 20 (er kun 12 uger henne), har spændte bryster med tydelige åretegninger. Med tvillingerne havde jeg ingen kvalme, fik først antydningen af mave i uge 20, ingen spændte bryster osv.

ja det tænker jeg også... ihhh jeg glæder mig til min scanning d. 13... har nemlig en fornemmelse af at der er to...

men sjovt... jeg ville tro det ville være omvendt...

Anmeld

5. december 2011

twinny

jeg havde ingen anelse om der var to... jeg havde ingen symptoner på det... jeg havde ingen kvalme eller noget...  jeg fandt ud a det til nf scanning.. jeg tror jeg var 12+3...

god scanning...

Anmeld

5. december 2011

Kofoed.

Jeg har jo både ventet en og to (mistede eneren i 8. uge). Her med tøserne havde jeg meget kvalme og var MEGA træt, hvorimod med eneren havde jeg det så slemt. Jeg kastede dog ikke op. Men det var ikke så slemt som jeg troede det ville være. Og der kan jo være flere grunde til de forskellige graviditeter.

Vi jokede med det, da jeg havde kvamle allerede før forventet mens og vi fandt ud af det til tryghedsscanning 7+5.

Anmeld

5. december 2011

Kofoed.

Faith skriver:

Man skulle næsten tror du venter en pige denne gang, så meget anerledes som din krop reagere

Anmeld

5. december 2011

twinboys

Kay skriver:

til jer der både har tvilinger og "enkelte" børn... kunne i mærke forskel i graviditeten og hvad kunne i mærke??

til jer der kun har tvilinger... hvordan opdagede i det?? og havde i mistanke om det?? og hvad gjorde at i havde mistanke??

vil meget gerne høre alt hvad i kan fortælle

Da jeg var 7 uger henne sagde min mand at han troede vi ventede tvillinger, for der kunne jeg nemlig ikke være i mine bukser mere... Jeg havde altid drømt om at få tvillinger og var blevet spået om at få tvillinger...

Og ja jeg fik det så bekræftet til første scanning

Anmeld

5. december 2011

Faith

Kofoed. skriver:

Man skulle næsten tror du venter en pige denne gang, så meget anerledes som din krop reagere

Ih jeg kunne rigtig godt tænke mig at få en pige, når nu vi har 2 drenge. Men en dreng ville være akkurat ligeså velkommen. Men det ku nu være hyggeligt at tage ud og købe lyserødt

Manden og jeg joker lidt med at han kun kan lave drenge, for nu har han lavet 3 af slagsen. Men nu må vi se om ikke osse han kan producere en lille prinsesse

Anmeld

5. december 2011

Kofoed.

Faith skriver:

Ih jeg kunne rigtig godt tænke mig at få en pige, når nu vi har 2 drenge. Men en dreng ville være akkurat ligeså velkommen. Men det ku nu være hyggeligt at tage ud og købe lyserødt

Manden og jeg joker lidt med at han kun kan lave drenge, for nu har han lavet 3 af slagsen. Men nu må vi se om ikke osse han kan producere en lille prinsesse

Hvor langt er du da?

Anmeld

5. december 2011

Faith

Kofoed. skriver:

Hvor langt er du da?

Jeg er 11+3 i dag. Skal til NF på fredag.

Nu må du sige til hvis jeg er en kæmpe torsk... Men hvordan gik det med dig og dine twinser? Jeg har ikke været herinde læææææænge og aner ikke en dyt om hvad der er sket. Men kan se du kun står med en enkelt på billedet. Er det bare en tilfældighed? Sig til hvis jeg skal blande mig udenom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.