hår farvning.. hvad ville i gøre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2011

pemiro

eliasogmor skriver:

det skulle vist være lige så slemt.....

Nå for søren, ja så går det jo ikke
Håber du finder en løsning... Ellers må du sætte håret op på en smart måde sådet ikke ses så tydeligt

Ps. Din pakke du sendte ligger og venter på mig på posthuset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

mor2011_

du kan bruge øko farve..og så skadelig er det ikke siden ingen frisører bliver sygemeld fordi de er gravide

Anmeld

4. december 2011

eliasogmor

mor2011_ skriver:

du kan bruge øko farve..og så skadelig er det ikke siden ingen frisører bliver sygemeld fordi de er gravide

nej men har snakket med stine fra palmesalonen og hun anbefaler ikke at farve håret... men hår overvejet de der balsam farvet....

Anmeld

4. december 2011

vitapigen

eliasogmor skriver:

åhh nej.. allerede nu , ligner jeg udskidt æblegråd, jeg er bleg som bare pokker og jeg har 3 cm udgroning.. er der nogen kloge hoveder, der har nogen idder.. sidste graviditet, fik jeg trukket farve ud, men det blev ikke noget godt resultat..... men jeg har skisme ikke lyst til at gå rundt og ligne en der ikke har råd til at få farvet sit hår.... anyone.....

Du MÅ jo godt farve det, men sundhedsstyrelsen anbefaler det ikke. Og det gælder ALLE hårfarver.

Kender mange der har fået farvet hår under graviditeten og deres unger fejler ikke noget. Men personligt selv vil jeg have mega dårlig samvittighed hvis jeg fik det farvet og især hvis mit barn efterfølgende havde taget skade... Ville aldrig kunne tilgive mig selv

Så i min graviditet har jeg ikke farvet hår og nu hvor jeg ammer gør jeg det heller ikke. Og nu hvor det godt og vel er 1½ år siden jeg sidst fik farvet hår er udgroningen ved at være så langt nede at man ikke lægger mærke til det Og havde egentlig tænkt mig at beholde min egen hårfarve

Så affind dig med det hvis du ikke vil risikere din baby noget Det er jo ens for alle gravide

Anmeld

4. december 2011

Kruse90

Jeg farver ikke hår. så hellere have udgroninger mens baby er i maven.
Skidt pyt med det. Folk ved jo hvorfor

Anmeld

4. december 2011

SS82

Man må jo gerne farve hår. Det er kun et spørgsmål om ens egensamvittighed og holdning, for det er jo ikke bevist at det er skadeligt. Der er jo forskellig mening om det er dampene man indånder der skader eller om det er når det er i berøring med huden. Hvis det er indånding så kan man faktisk ikke opholde sig i en salon under graviditet hvor der sidder andre med hårfarve for det hænger i luften også trods udsugning. Og hvad med os der er frisør vi står jo i det og indånder under det meste af graviditeten. Hvis det er berøring med huden så er der jo muligheden at få lagt det i som striber. Der ligger det pakket ond i stanniol og kommer ikke ned på huden? Ellers er der toningsfarve/skyllefarve. Det er meget mildt og uden ammoniak. Men det duer selvfølgelig kun hvis man skal være alt andet end lys. Henna findes også i andre farver. Rød, copper, maghonig,brun og sort. De kan blandes så de bliver mere eller mindre intense.  

Nu skal dette svar ikke tolkes som at jeg bare synes man skal farve sit hår. Min holdning er alt med måde og mærke efter hvad ens egen mavefornemmelse er. 

Anmeld

4. december 2011

mor2011_

eliasogmor skriver:

nej men har snakket med stine fra palmesalonen og hun anbefaler ikke at farve håret... men hår overvejet de der balsam farvet....

Sbs78 her fra er frisøren og Så vidt jeg husker suger hun at det er ok med øko farve og det suger min frisør også.. Det er bare dyrere end normal farve

Anmeld

4. december 2011

Anonym18

eliasogmor skriver:

har undersøgt henna farve det er også skadeligt....

Ej øv

Anmeld

4. december 2011

iris-mor

Slott skriver:

Man må jo gerne farve hår. Det er kun et spørgsmål om ens egensamvittighed og holdning, for det er jo ikke bevist at det er skadeligt. Der er jo forskellig mening om det er dampene man indånder der skader eller om det er når det er i berøring med huden. Hvis det er indånding så kan man faktisk ikke opholde sig i en salon under graviditet hvor der sidder andre med hårfarve for det hænger i luften også trods udsugning. Og hvad med os der er frisør vi står jo i det og indånder under det meste af graviditeten. Hvis det er berøring med huden så er der jo muligheden at få lagt det i som striber. Der ligger det pakket ond i stanniol og kommer ikke ned på huden? Ellers er der toningsfarve/skyllefarve. Det er meget mildt og uden ammoniak. Men det duer selvfølgelig kun hvis man skal være alt andet end lys. Henna findes også i andre farver. Rød, copper, maghonig,brun og sort. De kan blandes så de bliver mere eller mindre intense.  

Nu skal dette svar ikke tolkes som at jeg bare synes man skal farve sit hår. Min holdning er alt med måde og mærke efter hvad ens egen mavefornemmelse er. 

Anmeld

4. december 2011

Carl-Emil's mor

eliasogmor skriver:

åhh nej.. allerede nu , ligner jeg udskidt æblegråd, jeg er bleg som bare pokker og jeg har 3 cm udgroning.. er der nogen kloge hoveder, der har nogen idder.. sidste graviditet, fik jeg trukket farve ud, men det blev ikke noget godt resultat..... men jeg har skisme ikke lyst til at gå rundt og ligne en der ikke har råd til at få farvet sit hår.... anyone.....

Økologiske grønne kemikalie fri hårfarver må du gERNE bruge og hvis du får det lagt i striber vil din udfri ung virke mindre voldsom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.