hår farvning.. hvad ville i gøre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.218 visninger
22 svar
0 synes godt om
4. december 2011

eliasogmor

åhh nej.. allerede nu , ligner jeg udskidt æblegråd, jeg er bleg som bare pokker og jeg har 3 cm udgroning.. er der nogen kloge hoveder, der har nogen idder.. sidste graviditet, fik jeg trukket farve ud, men det blev ikke noget godt resultat..... men jeg har skisme ikke lyst til at gå rundt og ligne en der ikke har råd til at få farvet sit hår.... anyone.....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

eliasogmor

slet ikke nogen... der ved noget.....

Anmeld

4. december 2011

Vidunderligeunger

gør som så mange andre gravide, lev med det det er jo også charmen ved at være gravid og ikke "må" farve hår jeg har også lidt udgroning, thats life

Anmeld

4. december 2011

pemiro

eliasogmor skriver:

slet ikke nogen... der ved noget.....

Har hørt om nogle der bruger sådan nogle naturfarve produkter..
Ved ikke rigtig noget om det da jeg ikke selv farver hår, men det må google næsten vide

Anmeld

4. december 2011

eliasogmor

MAJ*MOR skriver:

gør som så mange andre gravide, lev med det det er jo også charmen ved at være gravid og ikke "må" farve hår jeg har også lidt udgroning, thats life

ja jeg ved det godt.... men GAD GODT DER FANDTES ET ELLER ANDET DER IKKE VAR SKADELIGT har overvejet de der balsam farver... men aner ikke om det er det samme....

Anmeld

4. december 2011

eliasogmor

pemiro skriver:

Har hørt om nogle der bruger sådan nogle naturfarve produkter..
Ved ikke rigtig noget om det da jeg ikke selv farver hår, men det må google næsten vide

det skulle vist være lige så slemt.....

Anmeld

4. december 2011

Anonym18

Nu må du ikke hænge mig op på det, men måske må man bruge hennafarve (staves), det er vidst uden alt det der der er i normal hårfarve :-) ved ikke om man må, min søster brugte det engang, det er bare noget man bruger som shampoo i badet :-) det bliver vasket ud efter x antal vaske, men hvis du synes dit hår er meget slemt, er det jo det værd, hehe:-)

Anmeld

4. december 2011

Vidunderligeunger

eliasogmor skriver:

ja jeg ved det godt.... men GAD GODT DER FANDTES ET ELLER ANDET DER IKKE VAR SKADELIGT har overvejet de der balsam farver... men aner ikke om det er det samme....

det ved jeg heller ikk.. i min første graviditet, fir jeg mit hår tonet, i den tro at det måtte man godt, men det fandt jeg så ud af bagefter, at det måtte man altsp ik :/ Alternativt til at farve det med skrappe sager er jo Henna, men det er vel rød i grundfarven altid?

Anmeld

4. december 2011

LouiseRH

Min udgroning er pr 5-6 cm og jeg lever med det og det kan jeg sagtens.

Jo self. synes jeg at det ligner lort, men altså er man gravid er så er man også godt undskyldt for at ligne lort

Anmeld

4. december 2011

eliasogmor

Anonym18 skriver:

Nu må du ikke hænge mig op på det, men måske må man bruge hennafarve (staves), det er vidst uden alt det der der er i normal hårfarve :-) ved ikke om man må, min søster brugte det engang, det er bare noget man bruger som shampoo i badet :-) det bliver vasket ud efter x antal vaske, men hvis du synes dit hår er meget slemt, er det jo det værd, hehe:-)

har undersøgt henna farve det er også skadeligt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.