Så er det snart, men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. december 2011

lottemusen

Ja, så er det meget snart at manden og jeg går i gang med PB 

Om ca. 10 dage får jeg min (forhåbentlig) sidste menstruation og så kommer ægløsningen omkring 24-26 dec. Jeg glæder mig rigtig meget, bortset fra én ting: Vi skal holde jul hos mine svigerforældre og skal være der netop de dage hvor jeg har ægløsning  Det er jo ikke så fedt.  Men vi håber begge at der bliver mulighed for lidt "alenetid," så vi kan få skabt et fantastisk lille menneske.

Ville ikke noget specielt med dette indlæg, bare lige fortælle om vores "lille problem" 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Miss Church

lottemusen skriver:

Om ca. 10 dage får jeg min (forhåbentlig) sidste menstruation og så kommer ægløsningen omkring 24-26 dec. Jeg glæder mig rigtig meget, bortset fra én ting: Vi skal holde jul hos mine svigerforældre og skal være der netop de dage hvor jeg har ægløsning  Det er jo ikke så fedt.  Men vi håber begge at der bliver mulighed for lidt "alenetid," så vi kan få skabt et fantastisk lille menneske.

Ville ikke noget specielt med dette indlæg, bare lige fortælle om vores "lille problem" 

Held og lykke 

Anmeld

4. december 2011

Mum33

Held og lykke. Vi begynder også efter nytår

Anmeld

4. december 2011

TR

lottemusen skriver:

I får vel et værelse hvor i skal sove, så er det da med at hygge lidt der, eller når i vågner eller hvis i tager en lille eftermiddags lur  .. Det kan lade sig gør, hvis man vil

Held og lykke med det ..

Anmeld

4. december 2011

AmalieLaursen

Held & Lykke!!

Anmeld

5. december 2011

lottemusen

TR skriver:

I får vel et værelse hvor i skal sove, så er det da med at hygge lidt der, eller når i vågner eller hvis i tager en lille eftermiddags lur  .. Det kan lade sig gør, hvis man vil

Held og lykke med det ..

Tak alle sammen!

Ja, vi får et værelse. Men det er lige ved siden af hans søsters værelse, og jeg ved ikke lige hvor hurtigt hun falder i søvn   Og så har jeg tendens til at være ret blufærdig og utryg, hvis jeg føler mig "overvåget"

Men ja, vi må bare håbe på at det bliver muligt med ro til det! 

Anmeld

5. december 2011

lottemusen

I.E.K. skriver:

Held og lykke. Vi begynder også efter nytår

Tak! Og held og lykke til jer også! 

Anmeld

6. december 2011

TR

lottemusen skriver:

Tak alle sammen!

Ja, vi får et værelse. Men det er lige ved siden af hans søsters værelse, og jeg ved ikke lige hvor hurtigt hun falder i søvn   Og så har jeg tendens til at være ret blufærdig og utryg, hvis jeg føler mig "overvåget"

Men ja, vi må bare håbe på at det bliver muligt med ro til det! 

ja der er ikk andet for det

Håber det lykkes jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.