Tvillingeammepude sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.107 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. februar 2009

linemus

Jeg vil gerne sælge min Fossfill tvillingeammepude. Den har været rigtig god både til amning af én og to babyer. Fyldet i puden er som dun i en dyne og gør, at puden ikke synker sammen i den ene ende som fx ved krøyerkugler. Puden og betrækket kan vaskes ved 60 grader og tørretumbles.

Nypris: 449,- (hos Filabel.dk hvor jeg har købt den).
Sælges for 300,- (+ porto)

Incl. et hvidt betræk og taske.

-------------------------------------------------

Fra Filabel.dk:

Tvillingeammepude - allergivenlig
Fossfill™ ammepuden er designet og udviklet til at give den bedst mulige og mest varierede støtte under amningen. Boomerang-formen giver dig mulighed for at placere ammepuden, så du sidder behageligt og afslappet.

Ammepuden kan maskinvaskes ved 60°C - så ofte det ønskes. Det vil sige, at den kan holdes helt fri for støvmider og andre allergener. Puden kan tørretumbles ved lav varmeindstilling.

Der medfølger et hvidt betræk i 100% bomuld.

Fyld
Ammepudens fyld er det patenterede Fossfill®, som er en syntetisk form for dun der er holdbart, komfortabelt og let at vedligeholde. Fossfill® er blødt, men spændstigt og giver en usædvanlig god støtte. Kombinationen af vaskeegenskaber og spændstighed gør fyldet ekstra velegnet til f.eks. ammepuder, som skal kunne tåle en del! Fossfill® har samme gode egenskaber som kvalitets-naturdun, men beholder luftighed og volumen længere - og vask efter vask.

Fossfill® er Økotex godkent. Fyldet er ikke giftigt og kan nedbrydes med UV-lys. Det nedbrydes fuldstændig ved forbrænding uden at afgive nogen form for forurenende gasser.

Billede af Fossfill ammepude til enkelt-børn. Tvillingemodellen har lidt længere sider:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2009

katrinex4

Kan du sende et billede af betrækket?? Ved du hvad portoen koster??

Anmeld

24. februar 2009

linemus

katrinex4 skriver:

Kan du sende et billede af betrækket?? Ved du hvad portoen koster??

Betrækket er som på billedet. Bare hvid bomuld. Det kan tages af, dvs. der er hul i betrækket i den ene ende (jeg har aldrig fået lukket det, men havde tænkt på at gøre det).

Jeg tror porto er 75,- kr.

Anmeld

28. april 2009

linemus

2. juni 2009

linemus

9. juli 2009

linemus

Stadig til salg

Anmeld

11. september 2009

lillefis1

linemus skriver:

Jeg vil gerne sælge min Fossfill tvillingeammepude. Den har været rigtig god både til amning af én og to babyer. Fyldet i puden er som dun i en dyne og gør, at puden ikke synker sammen i den ene ende som fx ved krøyerkugler. Puden og betrækket kan vaskes ved 60 grader og tørretumbles.

Nypris: 449,- (hos Filabel.dk hvor jeg har købt den).
Sælges for 300,- (+ porto)

Incl. et hvidt betræk og taske.

-------------------------------------------------

Fra Filabel.dk:

Tvillingeammepude - allergivenlig
Fossfill™ ammepuden er designet og udviklet til at give den bedst mulige og mest varierede støtte under amningen. Boomerang-formen giver dig mulighed for at placere ammepuden, så du sidder behageligt og afslappet.

Ammepuden kan maskinvaskes ved 60°C - så ofte det ønskes. Det vil sige, at den kan holdes helt fri for støvmider og andre allergener. Puden kan tørretumbles ved lav varmeindstilling.

Der medfølger et hvidt betræk i 100% bomuld.

Fyld
Ammepudens fyld er det patenterede Fossfill®, som er en syntetisk form for dun der er holdbart, komfortabelt og let at vedligeholde. Fossfill® er blødt, men spændstigt og giver en usædvanlig god støtte. Kombinationen af vaskeegenskaber og spændstighed gør fyldet ekstra velegnet til f.eks. ammepuder, som skal kunne tåle en del! Fossfill® har samme gode egenskaber som kvalitets-naturdun, men beholder luftighed og volumen længere - og vask efter vask.

Fossfill® er Økotex godkent. Fyldet er ikke giftigt og kan nedbrydes med UV-lys. Det nedbrydes fuldstændig ved forbrænding uden at afgive nogen form for forurenende gasser.

Billede af Fossfill ammepude til enkelt-børn. Tvillingemodellen har lidt længere sider:

Hvis du ikke har solgt din ammepude, byder jeg 300 kr incl porto
- Ser frem til at høre fra dig.

Mvh Lillefis1

Anmeld

12. september 2009

linemus

lillefis1 skriver:

Hvis du ikke har solgt din ammepude, byder jeg 300 kr incl porto
- Ser frem til at høre fra dig.

Mvh Lillefis1

Hvor bor du henne i landet?

- Line

Anmeld

14. september 2009

lillefis1

Jeg bor i  København S

Anmeld

9. april 2010

linemus

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.