Voldsomme smerter efter samleje/orgasme :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2011

Anonym trådstarter

Kageelsker skriver:

Puha, kender også godt til det med plukkeveer under sex, og det gør bare ondt! Må desværre nok skuffe dig lidt, jeg er i 36. uge og kommer jeg i nærheden af en orgasme for jeg tarvelige plukkeveer (så ryger lysten asap!), så det er altså ikke sikkert at det bliver bedre

Ja sorry at jeg kommer med en så kedelig udmelding, men det er også bare surt at sætte sin lid til at det går over, hvis du skulle være ligeså uheldig som mig!

Håber da for dig at det går over

Det skal du bestemt ikke undskylde - det er rart at vide! Selvom det selvefølgelig er træls, hvis det bliver tilfældet. ØV for dig

Synes det er sindssygt, at få veer under samleje.. Men okay, hvis det er sundt og forbereder på fødsel.. Det lyder bare umiddelbart skørt. Især fordi jeg jo kun er i 17. uge.

Hvis det fortsætter, som dit, så må jeg(vi) jo bare glæde os til en ordentlig omgang, så snart krafterne er til det efter fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Jep, de er sunde, det er jo træning til du skal føde

Ved mig har det hjulpet at ligge benene ned imens vi havde sex, altså almindelig missionær bare med så stragte ben som overhoved muligt Dejligt, men giver ikke orgasmer, og så får man ikke plukveerne - i hvert fald ikke lige så mange 

Holy moly - synes det lyder så vildt at få veer under samleje. Men ja okay, når det er træning til fødsel kan jeg da godt se det er sundt.... Selvom det gør hammer f****** ondt1! 

Okay - vi må prøve os lidt frem så. Og så må jeg jo nøjes Men hellere det, end voldsomme smerter - sundt eller ej Det ødelægger da fuldstændig lysten og øjeblikket. hehe

Anmeld

4. december 2011

Kageelsker

Anonym skriver:

Det skal du bestemt ikke undskylde - det er rart at vide! Selvom det selvefølgelig er træls, hvis det bliver tilfældet. ØV for dig

Synes det er sindssygt, at få veer under samleje.. Men okay, hvis det er sundt og forbereder på fødsel.. Det lyder bare umiddelbart skørt. Især fordi jeg jo kun er i 17. uge.

Hvis det fortsætter, som dit, så må jeg(vi) jo bare glæde os til en ordentlig omgang, så snart krafterne er til det efter fødsel

Er da glad for du tager det sådan, jeg har det selv på samme måde. Så kan man jo forberede sig "på det værste"

Her glæder vi os også til at have sex igen efter bebs er født, for må nok tilstå at det er lidt omstændigt med maven efterhånden og surt at slutte af med en plukkeve! Men her er det vist mest manden der er frustreret over det med at jeg ikke kan få en orgasme mere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.