Voldsomme smerter efter samleje/orgasme :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26.900 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. december 2011

Anonym trådstarter

Efter et skønt samleje med kæresten fik jeg voldsomme smerter nederst i maven, så snart jeg havde fået orgasmen. Det har nu gjort ondt en ti minutters tid. Jeg kan ikke rigtig beskrive smerten, andet end det er nederst i maven og gør super, voldsomt ondt!!!! 

Lige nu, hvis jeg bevæger mig, føles det som hvis man har trænet og næste dag er voldsomt øm i musklerne. 

Jeg ved ikke om det har noget med samlejet, min orgasme eller måske at jeg har "krøllet mig sammen" at gøre, men jeg håber nogen af jer kan berolige mig og min kæreste. Vi er super bange for at der er sket noget 

Jeg er i 17. uge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Efter et skønt samleje med kæresten fik jeg voldsomme smerter nederst i maven, så snart jeg havde fået orgasmen. Det har nu gjort ondt en ti minutters tid. Jeg kan ikke rigtig beskrive smerten, andet end det er nederst i maven og gør super, voldsomt ondt!!!! 

Lige nu, hvis jeg bevæger mig, føles det som hvis man har trænet og næste dag er voldsomt øm i musklerne. 

Jeg ved ikke om det har noget med samlejet, min orgasme eller måske at jeg har "krøllet mig sammen" at gøre, men jeg håber nogen af jer kan berolige mig og min kæreste. Vi er super bange for at der er sket noget 

Jeg er i 17. uge.

Det er helt normalt, og der er selvfølgelig ikke sket den bette spire noget, det jo fordi livmoderen bruger sine "muskler" for fuld skrald når du får en orgasme, så det gør hammer naller. 

Men kan berolige dig og sige det bliver bedre! jo længere du kommer hen jo mindre voldsomme bliver dine orgasmer for din livmoder, til sidst i min graviditet var der overhovedet ingen smerter efter, men kan sagtens huske hvor smertefuldt det var lige i starten!

Så bare slap af, og så undgå dem her i starten når det gør så ondt :-)

Anmeld

4. december 2011

Anonym trådstarter

Min søn - mit guld! <3 skriver:

Det er helt normalt, og der er selvfølgelig ikke sket den bette spire noget, det jo fordi livmoderen bruger sine "muskler" for fuld skrald når du får en orgasme, så det gør hammer naller. 

Men kan berolige dig og sige det bliver bedre! jo længere du kommer hen jo mindre voldsomme bliver dine orgasmer for din livmoder, til sidst i min graviditet var der overhovedet ingen smerter efter, men kan sagtens huske hvor smertefuldt det var lige i starten!

Så bare slap af, og så undgå dem her i starten når det gør så ondt :-)

TUSINDE TAK for dit svar!!! Åh, manner hvor har vi været nervøse 
Jeg var også helt fuldstændig hård - så det giver jo virkelig mening nu. Også at jeg følte det som havde jeg trænet helt vildt. Hvis min livmoder har "brugt musklerne" godt og grundigt..

Så vil jeg bare glæder mig til det ikke gør (så) ondt mere, for det var da godt nok ubehageligt!! 

Tak igen for dit hurtige svar!! 

Anmeld

4. december 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

TUSINDE TAK for dit svar!!! Åh, manner hvor har vi været nervøse 
Jeg var også helt fuldstændig hård - så det giver jo virkelig mening nu. Også at jeg følte det som havde jeg trænet helt vildt. Hvis min livmoder har "brugt musklerne" godt og grundigt..

Så vil jeg bare glæder mig til det ikke gør (så) ondt mere, for det var da godt nok ubehageligt!! 

Tak igen for dit hurtige svar!! 

Det var så lidt 

Anmeld

4. december 2011

mariamiss6

Anonym skriver:

Jeg er i 17. uge.

Der er garanteret ikke sket noget. 

Det er meget normalt at man får plukkeveer i under/efter samleje/orgasme.

Der er intet at frygte, men det strammer jævnt meget, jeg kan tydeligt huske det fra mig selv

Anmeld

4. december 2011

Gaia

Plukveer pga orgasmen. 

Anmeld

4. december 2011

serinasmor

det er med største sandsynlighed en plukkeve   de er ikke farlige ... fik selv plukkeveer af den slags aktiviteter ... maven blev helt hård da jeg var længere henne..

plukkeveer er sunde så længe de ikke bliver regelmæssige

Anmeld

4. december 2011

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

det er med største sandsynlighed en plukkeve   de er ikke farlige ... fik selv plukkeveer af den slags aktiviteter ... maven blev helt hård da jeg var længere henne..

plukkeveer er sunde så længe de ikke bliver regelmæssige

Pyha, sunde? Men de gør godt nok ondt!
Uanset, fantastisk rart at vide, at der IKKE er noget galt - eller at nogen er på vej ud... :/ Jeg tror bare jeg undgår orgasmer det næste stykke tid 

Anmeld

4. december 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Uanset, fantastisk rart at vide, at der IKKE er noget galt - eller at nogen er på vej ud... :/ Jeg tror bare jeg undgår orgasmer det næste stykke tid 

Jep, de er sunde, det er jo træning til du skal føde

Ved mig har det hjulpet at ligge benene ned imens vi havde sex, altså almindelig missionær bare med så stragte ben som overhoved muligt Dejligt, men giver ikke orgasmer, og så får man ikke plukveerne - i hvert fald ikke lige så mange 

Anmeld

4. december 2011

Kageelsker

Anonym skriver:

Puha, kender også godt til det med plukkeveer under sex, og det gør bare ondt! Må desværre nok skuffe dig lidt, jeg er i 36. uge og kommer jeg i nærheden af en orgasme for jeg tarvelige plukkeveer (så ryger lysten asap!), så det er altså ikke sikkert at det bliver bedre

Ja sorry at jeg kommer med en så kedelig udmelding, men det er også bare surt at sætte sin lid til at det går over, hvis du skulle være ligeså uheldig som mig!

Håber da for dig at det går over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.