Træning og ægløsning - har det nogen betydning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.110 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. december 2011

WantingBaby2012

Hej piger.. Håber i kan hjælpe mig her..

Jeg er i tirsdag begyndt at træne i fitnesscenter.. Jeg er ikke overvægtig, men vil bare gerne tones lidt 

Jeg har her til morgen nææææsten testet positiv ÆL test, og derefter kørte jeg op og trænede... Jeg forventer at testen bliver positiv i aften eller imorgen.. 

Men hvordan med træning og ægløsning... Påvirker træningen ægløsning? Eller er det ligefrem måske godt at træne? Eller burde jeg lige slappe af indtil ÆL er overstået? 

Nogen der har noget viden omkring det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

iris-mor

Jeg har trænet meget, men har ikke en sk..d forstand på ÆL.

Men da jeg skulle være gravid anden gang og fortalte min træner om planerne råde han mig til ikke at træne for at optimere chancerne for at ægget skulle blive siddende eller noget i den stil.

Jeg trænede Kick-box og pump. Så snart jeg var konstateret gravid kunne jeg træne løs igen

Anmeld

4. december 2011

frk-stoltze

Tror ikk det har noget at sige søde, men hvade det været mig, så kunne jeg ik, da jeg har så mange smerter ved ÆL

Anmeld

4. december 2011

WantingBaby2012

iris-mor skriver:

Jeg har trænet meget, men har ikke en sk..d forstand på ÆL.

Men da jeg skulle være gravid anden gang og fortalte min træner om planerne råde han mig til ikke at træne for at optimere chancerne for at ægget skulle blive siddende eller noget i den stil.

Jeg trænede Kick-box og pump. Så snart jeg var konstateret gravid kunne jeg træne løs igen

Tak for dit svar 

Hmmm... Jeg træner ikke vildt hårdt i fitness, bare crosstrainer, løb og lidt maskiner... Har jo hørt at det skulle være godt at dyrke motion hvis man gerne ville være gravid, men var bare lidt usikker omkring ÆL... 

Dyrkede du så slet ikke motion indtil du blev gravid? Hvor længe gik der? Vi har prøvet 1 år nu, og man er da ved at blive lidt utålmodig.. Og så tænker jeg, at hvis ikke bebs har tænkt sig at finde frem til os, så vil jeg da gerne tones lidt indtil da! 

Anmeld

4. december 2011

WantingBaby2012

frk-stoltze skriver:

Tror ikk det har noget at sige søde, men hvade det været mig, så kunne jeg ik, da jeg har så mange smerter ved ÆL

Øv søde 

Men set på den "positive" side, så er du da klar over når du har ÆL!

Det første halve år, efter p-pillerne var smidt, havde jeg simpelthen SÅ meget udflåd (som ligner meget ÆL-udflåd!)... Så jeg troede jo nærmest at jeg hele tiden rendte rundt og havde ÆL... 

Men nu, hvor min mens er kommet ned på en normal cyklus på 28 dage, så har jeg nærmest ingenting... Men ÆL-testene viser da positive... Og så bliver mine bryser sindsygt ømme!! 

Men det der med træning og ÆL.... Håber da ikke at det ligefrem gør det dårligere.... 

Anmeld

4. december 2011

frk-stoltze

WantingBaby2012 skriver:

Øv søde 

Men set på den "positive" side, så er du da klar over når du har ÆL!

Det første halve år, efter p-pillerne var smidt, havde jeg simpelthen SÅ meget udflåd (som ligner meget ÆL-udflåd!)... Så jeg troede jo nærmest at jeg hele tiden rendte rundt og havde ÆL... 

Men nu, hvor min mens er kommet ned på en normal cyklus på 28 dage, så har jeg nærmest ingenting... Men ÆL-testene viser da positive... Og så bliver mine bryser sindsygt ømme!! 

Men det der med træning og ÆL.... Håber da ikke at det ligefrem gør det dårligere.... 

Synes det lyder rigtig positivt at dine prøver bliver ømme omkring ÆL, så er det da et godt tegn det gjorde mine nemlig også da jeg blev gravid

Nogen siger også træning øger chancen for at blive gravid, så træn du bare og mærk om kroppen kan holde til det

Anmeld

4. december 2011

WantingBaby2012

frk-stoltze skriver:

Synes det lyder rigtig positivt at dine prøver bliver ømme omkring ÆL, så er det da et godt tegn det gjorde mine nemlig også da jeg blev gravid

Nogen siger også træning øger chancen for at blive gravid, så træn du bare og mærk om kroppen kan holde til det

Ja altså, jeg tror da det er pga. ÆL at mine bryser bliver ømme, for det plejer at være ca. halvanden uge op til mens, at de bliver ømme... Så om et par dage starter det nok... 

Ååh håber virkelig at der kommer en lille julespire til os  Det ville der da ikke være nogen julegave der kunne overgå! 

Anmeld

4. december 2011

frk-stoltze

WantingBaby2012 skriver:

Ja altså, jeg tror da det er pga. ÆL at mine bryser bliver ømme, for det plejer at være ca. halvanden uge op til mens, at de bliver ømme... Så om et par dage starter det nok... 

Ååh håber virkelig at der kommer en lille julespire til os  Det ville der da ikke være nogen julegave der kunne overgå! 

Jeg max gange og beder en bøn til gud og at vi skal ha en baby (altså en hver)

Anmeld

4. december 2011

WantingBaby2012

frk-stoltze skriver:

Jeg max gange og beder en bøn til gud og at vi skal ha en baby (altså en hver)

Hihi 

Ja skal vi ikke bare starte med én?? Så kan vi altid få en mere om et par år... haha... 

Anmeld

4. december 2011

frk-stoltze

WantingBaby2012 skriver:

Hihi 

Ja skal vi ikke bare starte med én?? Så kan vi altid få en mere om et par år... haha... 

Jo det lyder som en rigtig go ide søde 

Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.