Har lige testet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.876 visninger
26 svar
0 synes godt om
4. december 2011

TWT

Sagen er den, at jeg havde testdag d. 27 november. Men testen var negativ.

Jeg testede så for 20min siden, selvom jeg godt vidste den ville være negativ, da jeg ikke har nogle symptomer overhovedet. (hvilket jeg har haft alle de andre gange jeg troede jeg var gravid).

Jeg havde dog drukket et glas isvand forinden. Men der var en meget utydelig lyserød streg, og så selvfølgelig kontrol stregen. Den kunne ikke ses i strækt arm testen, så ved ikke om den er gyldig. Men glæder mig til at teste imorgen tidlig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

TWT

Herpå kan jeg se en meget meget meget utydelig streg hvis jeg bukker skermen bagover 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. december 2011

Darling<3

TWT skriver:

Herpå kan jeg se en meget meget meget utydelig streg hvis jeg bukker skermen bagover 

Er det ikke meningen at man skal holde skærmen stille???

Jeg kan ihvertfald ikke se 2 streger på din test..

Anmeld

4. december 2011

TWT

Honey<3 skriver:

Er det ikke meningen at man skal holde skærmen stille???

Jeg kan ihvertfald ikke se 2 streger på din test..

Det skrev jeg også, at jeg kun kunne se 2 streger hvis jeg bukkede skærmen bagover. så regninger ikke med noget, før imorgen.

Anmeld

4. december 2011

AnnaK89

Jeg kan godt ane en MEGET utydelig streg uden at vippe skærmen - men jeg tør godt nok ikke sige tillykke endnu, er selv blevet snydt nogle gange med sådan nogle tests! 

Men test igen om et par dage og se om den er der 

Anmeld

4. december 2011

TWT

AnnaKJ skriver:

Jeg kan godt ane en MEGET utydelig streg uden at vippe skærmen - men jeg tør godt nok ikke sige tillykke endnu, er selv blevet snydt nogle gange med sådan nogle tests! 

Men test igen om et par dage og se om den er der 

Ej, er det rigtig? Jeg kan kun se den hvis jeg bukker skærmen

Regner heller ikke med noget + jeg synes det er underlig hvis jeg er gravid, uden symptomer. Min sidste graviditet (som endte i abort), der havde jeg symptomer i uge 3 allerede, og i uge 4 kunne jeg ikke holde maden i mig, og min bryster, AV siger jeg bare.

Jeg tester igen, imorgen tidlig 

Anmeld

4. december 2011

Darling<3

TWT skriver:

Det skrev jeg også, at jeg kun kunne se 2 streger hvis jeg bukkede skærmen bagover. så regninger ikke med noget, før imorgen.

Præcis, og det er ikke meningen at man skal bukke skærmen eller stå på hovedet for at se en test - synes du skal vente 2 dage og så prøve igen

Anmeld

4. december 2011

TWT

Honey<3 skriver:

Præcis, og det er ikke meningen at man skal bukke skærmen eller stå på hovedet for at se en test - synes du skal vente 2 dage og så prøve igen

Jeg tester igen imorgen, for havde drukket et stort glas isvand inden. og min urin var meget tynd (sorry for detales) 

Anmeld

4. december 2011

AnnaK89

TWT skriver:

Ej, er det rigtig? Jeg kan kun se den hvis jeg bukker skærmen

Regner heller ikke med noget + jeg synes det er underlig hvis jeg er gravid, uden symptomer. Min sidste graviditet (som endte i abort), der havde jeg symptomer i uge 3 allerede, og i uge 4 kunne jeg ikke holde maden i mig, og min bryster, AV siger jeg bare.

Jeg tester igen, imorgen tidlig 

Må jeg låne dit billed og så sætten en pil der hvor jeg synes jeg ser stregen? Bare for at se om vi er enige

Altså jeg fik slet ingen symptomer før jeg var i uge 7 og det er allerede ovre nu i uge 11, har ingen symptomer nu

Anmeld

4. december 2011

Darling<3

TWT skriver:

Jeg tester igen imorgen, for havde drukket et stort glas isvand inden. og min urin var meget tynd (sorry for detales) 

Det er bedst at teste om morgenen da du ikke er særlig langt henne, hvis du er gravid
Og ikke noget med at drikke inden, tror man siger ingen drikke i 3-4 timer hvis du skal teste midt på dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.