Smiley Mary :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. februar 2009

Tynen

Jeg har lige været inde og snage i dine billeder på FB og SHIT!!!! hvor er dine unger altså bare kønne!!!
Jeg er fuldstændig solgt!!

.. Men det jeg egentlig ville spørge dig om var hvor du har den body fra som Annika har på - Den lyserøde med lilla kanter og gul skrift.
Den er mega fed og jeg MÅ bare eje den, hvis man stadig kan få den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2009

Mary

Ihhh tak skal du ha

Er det mon den der Hummel-body du tænker på?? Den er helt ny, købt i en butik jeg overhovedet ikke kan i tanke om navnet på, og det driver mig til vanvid lige nu! En butik a la Babysam og Kære Børn, men hvad fa'en er det nu den hedder?? Noget med unger eller børn - aj, hvad sker der?? Nå, men så har den kostet 100 kr, så det er da ikke så galt Det var en gave, og jeg har også bare forelsket mig i det

ØNSKEBØRN! Der var den......damn........

Anmeld

23. februar 2009

Mary

Men jeg er ikke sikker på man kan få den i size gravid-kvinde ....men til Stella måske??

Anmeld

24. februar 2009

Tynen

LOL!
Okay 1-0 til dig

Fedt - Tusinde tak skal du have!
Den er virkelig fed, så må lige se om man ikke kan fremskaffe den on net

Anmeld

24. februar 2009

Mary

Tynen skriver:

LOL!
Okay 1-0 til dig

Fedt - Tusinde tak skal du have!
Den er virkelig fed, så må lige se om man ikke kan fremskaffe den on net

Babyshoppen har den skam - har lige kigget derind. Men farverne er vist lidt omvendte....men du kan jo kigge

Anmeld

24. februar 2009

Tynen

Naaaaiiii.. Det har de da sørme også.
Tror faktisk at farverne er de samme. Kunne være man skulle tage den lilla med nu man var i gang.

Er de okay i størrelserne?
Det er altså en af ulemperne ved at bestille over nettet. Man ved aldrig helt hvordan de er.

Anmeld

24. februar 2009

Mary

Annika har den i str 80 og sidder helt perfekt! Hun bruger 80 i alt andet tøj også. Men indrømmet, så tror jeg faktisk jeg havde købt den i 86 hvis jeg selv havde stået i butikken, da hun ikke skal vokse ret mange cm før den bliver for lille....så måske et nummer størrere end normalt vil være en god idé..... Nu ved jeg jo ikke hvor stor den er i 86 De skal jo heller ikke svømme i tøjet

Anmeld

24. februar 2009

Tynen

Ja, det ender altså med en str. 86 så.
Vil jo gerne have hun kan bruge den et stykke tid.. Om ikke andet kan hun få den på til sommer hvis det går helt galt.

Tusinde tak for din hjælp! (Og det er ikke sagt af min kæreste Han synes hun har nok tøj)
Nu er jeg snart 200 kr. fattigere..

Anmeld

24. februar 2009

Mary

Det var da så lidt - happy to be at your service

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.