Nogen kloge piger derud der kan hjælp mig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. december 2011

Becca

okay ..sidst uge havde jeg kraftig smerte og stik i underliv også har jeg slås med en ryg smerte, jeg tog æggeløsning test 2 dag siden i min ægelæsning period der var 2 streg men ikke tudeligt, det slutted os der for dagen efter var der kun en streg og tog G-test men den var negativ. ellers stadig ondt i ryg og ondt i bryste vorte og den stikker og kløer lidt, stik i maven stadig og underlive men ikke så slemt .

jeg stået op her for morgen af og have en mens smerte ligne og tog en tur på toilet og havde en streg lyserød blod og lidt plet blod i trusser, men ingen blod på papir da jeg tørt mig og min udflået er hvidt creme agtig :/ så spørgsmål er der nogen der ved hvad det kan betyde .. kan jeg være gravid ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Camillos

Becca skriver:

okay ..sidst uge havde jeg kraftig smerte og stik i underliv også har jeg slås med en ryg smerte, jeg tog æggeløsning test 2 dag siden i min ægelæsning period der var 2 streg men ikke tudeligt, det slutted os der for dagen efter var der kun en streg og tog G-test men den var negativ. ellers stadig ondt i ryg og ondt i bryste vorte og den stikker og kløer lidt, stik i maven stadig og underlive men ikke så slemt .

jeg stået op her for morgen af og have en mens smerte ligne og tog en tur på toilet og havde en streg lyserød blod og lidt plet blod i trusser, men ingen blod på papir da jeg tørt mig og min udflået er hvidt creme agtig :/ så spørgsmål er der nogen der ved hvad det kan betyde .. kan jeg være gravid ?

det kommer helt an på hvordan din cyklus er ? 

Det kan også være du har reddet dig en underlivs betændelse, det kan gøre frygtelig ondt, og dine slimhinder bliver meget følsomme i skeden. Hvis du har så meget ondt i længen og maven, synes jeg du skal tage til læge i morgen så han kan se om alt er som det skal være. 

Anmeld

5. december 2011

Becca

kan godt være du har ret.. skulle har haft min mens idag men venter 4 dag mere og self hvis det forsætter må jeg tage enn tur til læge igen :/ ... men ville stadig hører om der andrer der har opleved det her (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.