Børnebidrag fra far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2011

Gittemor09

1012lmp skriver:

Vi er også kun sep.  Men så vidt jeg kan læse gælder det for alle indtil man gifter sig på ny

åh undskyld.... 

jeg havde forstået det som om det var helt afsluttet...!! 

det er vidst kun indtil man får en ny samlevende... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Rockertand

1012lmp skriver:

Vi er også kun sep.  Men så vidt jeg kan læse gælder det for alle indtil man gifter sig på ny

Tjener han meget mere end dig? 

Har lang tid har I været gift?

Anmeld

4. december 2011

Gittemor09

1012lmp skriver:

og det er den der har lavest indtægt der kan søge om det...

så hvis din indtægt er højere end hans er det dig der skal betale til ham...

Anmeld

4. december 2011

1012lmp

Gittemor09 skriver:

åh undskyld.... 

jeg havde forstået det som om det var helt afsluttet...!! 

det er vidst kun indtil man får en ny samlevende... 

Også ligemeget har ikke planer om samlevende eller gift eller noget som helst andet lige foreløbeligt

Og det er desværre ikke afsluttet han nægter at skrive under!

Anmeld

4. december 2011

1012lmp

Rockertand skriver:

Tjener han meget mere end dig? 

Har lang tid har I været gift?

Ja han tjener 3 gange så meget som jeg gør Er på SU og han har et PÆNT godt betalt arbejde

Vi var sammen i 7½ år, gift i 1½ og det er 2 år siden vi fik fra hinanden

Anmeld

4. december 2011

Gittemor09

1012lmp skriver:

Også ligemeget har ikke planer om samlevende eller gift eller noget som helst andet lige foreløbeligt

Og det er desværre ikke afsluttet han nægter at skrive under!

nej, men det skal de nok få ham til på statsforvaltningen/retten.. så bliver han bare dømt til at betale...!!!

Anmeld

4. december 2011

1012lmp

Gittemor09 skriver:

nej, men det skal de nok få ham til på statsforvaltningen/retten.. så bliver han bare dømt til at betale...!!!

Ved heller ikke om det er ledt at søge ægtefælle bidrag, men han har huset og alt andet... Jeg sidder med vores 2 børn på SU... Jeg tilsidesatte MIN uddannelse for at han kunne få hans da vi var sammen (vi havde kun råd til at 1 af os kunne studere af gangen)... Nu er jeg så endelig igang med min men fuck jeg synes det er hårdt når der ikke er ret meget at gøre med... og nu han sidder på huset, med godt betalt job osv synes jeg måske det ville være mest fair han lige hjalp lidt til her!

Og de sølle 2000 i børnepenge rækker jo altså ikke ret langt når jeg også stadig skal betale til huset, men intet får ud af det da han bor der!

Anmeld

4. december 2011

pussekat

1012lmp skriver:

Ved heller ikke om det er ledt at søge ægtefælle bidrag, men han har huset og alt andet... Jeg sidder med vores 2 børn på SU... Jeg tilsidesatte MIN uddannelse for at han kunne få hans da vi var sammen (vi havde kun råd til at 1 af os kunne studere af gangen)... Nu er jeg så endelig igang med min men fuck jeg synes det er hårdt når der ikke er ret meget at gøre med... og nu han sidder på huset, med godt betalt job osv synes jeg måske det ville være mest fair han lige hjalp lidt til her!

Og de sølle 2000 i børnepenge rækker jo altså ikke ret langt når jeg også stadig skal betale til huset, men intet får ud af det da han bor der!

hejsa

du skal se at kom ud af det med hus for vis han stop med at betalt når af det kom du til at betalt til det selv om du ikke her bor det er du eje af det her selv prøve det med en exmand

Anmeld

4. december 2011

1012lmp

pussekat skriver:

hejsa

du skal se at kom ud af det med hus for vis han stop med at betalt når af det kom du til at betalt til det selv om du ikke her bor det er du eje af det her selv prøve det med en exmand

Ja jeg ved det godt...

Men der er faktisk større problemer end det...

Da vi købte huset var det KUN ham der stod på det da jeg intet ville have med det at gøre og det så også var hans hvis vi gik fra hinanden så skrev intet under mht til huset.

Da vi så gik fra hinanden skulle han have lagt lån om... Fik at vide jeg skulle skrive under for at han kunne ligge lånet om og ville jo gerne hjælpe så det gjorde jeg...

Det viser sig så nu 2 år senere at jeg rent faktisk med den underskrift har blandet mig selv in i huset og blev medejer ved den ENE underskrift... og det har jeg OVERHOVEDET ikke fået noget at vide om... så er STIK tosset på ham og på banken for at de kunne logge mig i den fælde

Anmeld

4. december 2011

Rockertand

1012lmp skriver:

Ja jeg ved det godt...

Men der er faktisk større problemer end det...

Da vi købte huset var det KUN ham der stod på det da jeg intet ville have med det at gøre og det så også var hans hvis vi gik fra hinanden så skrev intet under mht til huset.

Da vi så gik fra hinanden skulle han have lagt lån om... Fik at vide jeg skulle skrive under for at han kunne ligge lånet om og ville jo gerne hjælpe så det gjorde jeg...

Det viser sig så nu 2 år senere at jeg rent faktisk med den underskrift har blandet mig selv in i huset og blev medejer ved den ENE underskrift... og det har jeg OVERHOVEDET ikke fået noget at vide om... så er STIK tosset på ham og på banken for at de kunne logge mig i den fælde

Hvorfor har du ikke opsøgt en advokat?

Du skal ikke betale til huset, hvis han ikke har råd til at sidde i det alene, så må huset sælges, og det kan selvfølgelig betyde et tab for dig - som det er lige nu, så kan han vel reelt bo i huset med ny kvinde og børn, og du betaler stadig?

Jeg tror nu ikke, at dine chancer for ægtefællebidrag er store, men kontakt en advokat, han har meget mere styr på det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.