Felix 8 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2011

AnneBJ

Janni. skriver:

Han er altså også bare så dejlig at se på. Kan godt forstå du er stolt. 

Skøn skøn dreng!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Jamen det er jo helt vildt... (Jørn synes i øvrigt hun er ret sej fordi jeg fortalte hun siger "kebab"... "ej okay, så må Felix måske alligevel godt blive kæreste med hende - en pige, hvis første ord er noget kød; det er fandme i orden!")

Jeg håber  også det kommer til at gå bedre her. Men vi har været til familiefødselsdag i dag, og hvis han bare får lov at se steder og folk lidt an, så er han egentlig helt okay med at være hos andre end Jørn og jeg så jeg er fortrøstningsfuld. Og så er det i øvrigt farmand der står for aflevering/indkøring den første uge, det er nok meget godt

Haha, Felix han græder panisk når vi giver ham den på, men hvis vi har den på eller han må spise den så er det sjovt... 

Tak for rosen 

Hæhæ!

Anmeld

4. december 2011

Lilje82

Nej nej nej "lille" Felix er ikke allerede 8 måneder??? SUK... Må vidst se realiteten i øjnene og erkende at min lille mand blir 11 måneder om 10 dage  Og ikke nok med, så slutted emin barsel i går

Og dejligt den lille Felix mand bare klare sig så godt

Anmeld

5. december 2011

PeruBaby

Bl.a. Skal jeg sende dig en? 

Og tak for rosen! 

Jeg skal alligelvel have min mor til at sende nogle ting herud, så jeg tror at jeg sætter hende på sagen. Men hvis hun ikke kan finde én fin hue kan det være at jeg skriver til dig. På BRs www kan jeg kun se nissehuer der er fra 3 år. Er det sådan en Lixen har, eller findes de mindre?

Juleknus fra Peru

Anmeld

5. december 2011

AnneBJ

PeruBaby skriver:

Jeg skal alligelvel have min mor til at sende nogle ting herud, så jeg tror at jeg sætter hende på sagen. Men hvis hun ikke kan finde én fin hue kan det være at jeg skriver til dig. På BRs www kan jeg kun se nissehuer der er fra 3 år. Er det sådan en Lixen har, eller findes de mindre?

Juleknus fra Peru

Jeg tror nok Felixens er sådan en "børne" nissehue ja, istedet for baby... jeg kunne nemlig ikke finde de helt små dengang "han" havde et akut behov for en nissehue...

Du siger bare til! 

Anmeld

5. december 2011

AnneBJ

Lilje82 skriver:

Nej nej nej "lille" Felix er ikke allerede 8 måneder??? SUK... Må vidst se realiteten i øjnene og erkende at min lille mand blir 11 måneder om 10 dage  Og ikke nok med, så slutted emin barsel i går

Og dejligt den lille Felix mand bare klare sig så godt

Puha, så står den på jobsøgning? 

Anmeld

6. december 2011

Sofia

SÅÅÅÅÅÅ søøøød med nissehuen!

Anmeld

6. december 2011

piadas

PeruBaby skriver:

Juleknus fra Peru

Jeg har købt en baby-nissehue til ida hos Name It.

Anmeld

6. december 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Jeg tror nok Felixens er sådan en "børne" nissehue ja, istedet for baby... jeg kunne nemlig ikke finde de helt små dengang "han" havde et akut behov for en nissehue...

Du siger bare til! 

Name It - de har dem!

Anmeld

6. december 2011

PeruBaby

piadas skriver:

Jeg har købt en baby-nissehue til ida hos Name It.

Tak for info Pia!! Jeg vil sætte min mor på sagen i morgen - for en nissehue - det SKAL en baby jo have ikke sandt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.