Felix 8 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.434 visninger
29 svar
0 synes godt om
4. december 2011

AnneBJ

Ja, så blev gruppens mindstemand 8 måneder - faktisk allerede i torsdags! 

Han er en stor og dygtig dreng, glad og i god trivsel. SP var her torsdag og var godt tilfreds. Da hun forberedte til Boelprøven sagde hun "arhmen du er jo SIMPELTHEN så opmærksom dreng, vi behøver nærmest ikke lave prøven". Hun roste ham for at være harmonisk, tillidsfuld, dygtig, kvik og tryg! 

Han sover efterhånden bedre om natten igen, tager nogle fine lure om dagen, spiser, pludrer og er overalt - en fornøjelse!
Han skal efter al sandsynlighed starte i DP d. 9. januar som jeg skrev i det andet indlæg, dog skal vi lige møde hende inden vi siger ja til pladsen!

Dagene går bare med hygge, små ture udenfor, besøg og forskelige arrangementer. Vi har aldrig travlt i december måned, det gider jeg ikke, og i år er ingen undtagelse. Alle gaver er købt og pakket ind, næste weekend står på konfekt og småkager, men ellers har vi ingen SKAL-planer før lavinen ruller fra d. 23. om morgenen og frem til og med nytår.

Og et lille billede af min 8 mdr. "nisse"dreng....  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Janni.

Han er altså også bare så dejlig at se på. Kan godt forstå du er stolt. 

Skøn skøn dreng!!

Anmeld

4. december 2011

DK

Dejligt at alt går som det skal! Skønt med ros fra SP, det er jo lige sukker på ens selvtillid!

Og skønne billeder af skøn nissefyr

Anmeld

4. december 2011

piadas

Da jeg først så overskriften, tænkte jeg.....øh....tastefejl?! Felix er da ikke 8 mdr., for det er Ida jo ikke engang! Men så kom jeg til at tænke på, at hun snart er 10 måneder! Fårk, vores børn er efterhånden lige så gamle, som vi var gravide - hvor går tiden bare stærkt!

Bortset fra det er Felixen jo sød og dejlig som altid, og hvordan kan han andet end trives med sådan en mor!

Håber det kommer til at gå bedre med DP end her, når den tid kommer!

Ps. Vi har også prøvet det med nissehuen - den er altså sjovere at æde end have på hovedet!

Anmeld

4. december 2011

Rødhætte

AnneBJ skriver:

Ja, så blev gruppens mindstemand 8 måneder - faktisk allerede i torsdags! 

Han er en stor og dygtig dreng, glad og i god trivsel. SP var her torsdag og var godt tilfreds. Da hun forberedte til Boelprøven sagde hun "arhmen du er jo SIMPELTHEN så opmærksom dreng, vi behøver nærmest ikke lave prøven". Hun roste ham for at være harmonisk, tillidsfuld, dygtig, kvik og tryg! 

Han sover efterhånden bedre om natten igen, tager nogle fine lure om dagen, spiser, pludrer og er overalt - en fornøjelse!
Han skal efter al sandsynlighed starte i DP d. 9. januar som jeg skrev i det andet indlæg, dog skal vi lige møde hende inden vi siger ja til pladsen!

Dagene går bare med hygge, små ture udenfor, besøg og forskelige arrangementer. Vi har aldrig travlt i december måned, det gider jeg ikke, og i år er ingen undtagelse. Alle gaver er købt og pakket ind, næste weekend står på konfekt og småkager, men ellers har vi ingen SKAL-planer før lavinen ruller fra d. 23. om morgenen og frem til og med nytår.

Og et lille billede af min 8 mdr. "nisse"dreng....  

Nååå "lille" Felix.. Sikke nogle dejlige billeder. Dejligt at høre det hele bare køre og du nyder den sidste tid med Felix på fuldtid! Håber dagplejeren er sød og en du føler dig sikker ved (Det er bare SÅ vigtigt)..

Anmeld

4. december 2011

PeruBaby

Åhhh, jeg ÆÆÆLLLSSSKKKEERRR allle billederne af Lix'en. Han er bare en cutie - og  til mor of Felix for at klare det hele så fint!!

Og hvor er det en fin nissehue... se det er selvfølgelig én af de MUST HAVE ting, som jeg ikke fik med fra DK sidst jeg var der

Hvor køber man sådan nogle i mini-str?? I BR eller ??

Anmeld

4. december 2011

AnneBJ

PeruBaby skriver:

Åhhh, jeg ÆÆÆLLLSSSKKKEERRR allle billederne af Lix'en. Han er bare en cutie - og  til mor of Felix for at klare det hele så fint!!

Og hvor er det en fin nissehue... se det er selvfølgelig én af de MUST HAVE ting, som jeg ikke fik med fra DK sidst jeg var der

Hvor køber man sådan nogle i mini-str?? I BR eller ??

Bl.a. Skal jeg sende dig en? 

Og tak for rosen! 

Anmeld

4. december 2011

AnneBJ

Rødhætte skriver:

Nååå "lille" Felix.. Sikke nogle dejlige billeder. Dejligt at høre det hele bare køre og du nyder den sidste tid med Felix på fuldtid! Håber dagplejeren er sød og en du føler dig sikker ved (Det er bare SÅ vigtigt)..

Vi siger ikke ja til pladsen, med mindre mavefornemmelsen siger god for det!

Anmeld

4. december 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Da jeg først så overskriften, tænkte jeg.....øh....tastefejl?! Felix er da ikke 8 mdr., for det er Ida jo ikke engang! Men så kom jeg til at tænke på, at hun snart er 10 måneder! Fårk, vores børn er efterhånden lige så gamle, som vi var gravide - hvor går tiden bare stærkt!

Bortset fra det er Felixen jo sød og dejlig som altid, og hvordan kan han andet end trives med sådan en mor!

Håber det kommer til at gå bedre med DP end her, når den tid kommer!

Ps. Vi har også prøvet det med nissehuen - den er altså sjovere at æde end have på hovedet!

Jamen det er jo helt vildt... (Jørn synes i øvrigt hun er ret sej fordi jeg fortalte hun siger "kebab"... "ej okay, så må Felix måske alligevel godt blive kæreste med hende - en pige, hvis første ord er noget kød; det er fandme i orden!")

Jeg håber  også det kommer til at gå bedre her. Men vi har været til familiefødselsdag i dag, og hvis han bare får lov at se steder og folk lidt an, så er han egentlig helt okay med at være hos andre end Jørn og jeg så jeg er fortrøstningsfuld. Og så er det i øvrigt farmand der står for aflevering/indkøring den første uge, det er nok meget godt

Haha, Felix han græder panisk når vi giver ham den på, men hvis vi har den på eller han må spise den så er det sjovt... 

Tak for rosen 

Anmeld

4. december 2011

AnneBJ

DK skriver:

Dejligt at alt går som det skal! Skønt med ros fra SP, det er jo lige sukker på ens selvtillid!

Og skønne billeder af skøn nissefyr

Ja lige præcis!

Mange tak! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.