blepriser.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.554 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. februar 2009

TBR

Hej Alle
Ville lige give dette tips vidder. Når jeg skal finde bleer på tilbud benytter jeg http://www.blepriser.dk

Hilsen Tina

.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2009

BinaMor

og lige et tip mere.. endnu billigere med stofbleer. og slet ikke besværligt som folk tror. Loove it!!

Anmeld

24. februar 2009

DK

sabina22 skriver:

og lige et tip mere.. endnu billigere med stofbleer. og slet ikke besværligt som folk tror. Loove it!!

Hvad? Bruger du stofbleer? Altså som i at vaske og tørre osv???

Anmeld

24. februar 2009

BinaMor

DK skriver:

Hvad? Bruger du stofbleer? Altså som i at vaske og tørre osv???

he he ja.. men altså ikke de gammeldags foldebleer. bleer der ligner en rigtig ble bare der er indlæg i. . vildt smart!! bedre for barnet, pengepungen og miljøet.. prøv at se et par billeder her.. og spørg gerne hvis der er nogle der bliver nysgerrige. ligesom barnevogne osv der der jo også mange forskellge stofbleer. men altså når man først får begyndt.. selv min "det skal være så nemt og billigt som muligt" mand elsker dem og viser dem frem til gæster.. hæ hæ..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. marts 2009

DK

Jeg kan godt se jeg skal ud af min "hvide stofbleer viklet rundt om numsen" ide. Men det ser da sådan ser meget smart ud.

Er de lige så sikre som almindelige bleer??

Anmeld

25. marts 2009

SaNiNa

hvad gør i så med indlæget... køber man da nye hver gang eller kan de osse vaskes?

og hvordan er de hvis man er væk en helt weekend og man ikke har mulighed for at vaske? tænker på diveres som kommer i bleen

Anmeld

25. marts 2009

Cris

DK skriver:

Jeg kan godt se jeg skal ud af min "hvide stofbleer viklet rundt om numsen" ide. Men det ser da sådan ser meget smart ud.

Er de lige så sikre som almindelige bleer??

Ja, de er lige så sikre, hvis ikke mere nogle gange, synes jeg... Men du kan læse mere i den her tråd, der er nogle gode links fra Mari:

https://www.baby.dk/debat/15536pi1/ordet-er-frit/almindelige-bleer-eller-stofbleer.aspx

Anmeld

25. marts 2009

Cris

Henrik, hvad med en stofbleer debat??? Der er efterhånden mange som spørger om stofbleer. Så er det nemmere at finde links og andre ting mellem de mange debatter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.