Andre med sen NF scanning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.225 visninger
17 svar
0 synes godt om
3. december 2011

ekebiv

Hej tøser.

Jeg har endelig fået indkaldelse til NF og jeg har tid d 22 december hvor jeg så vil være 13+0.

Jeg ved jo godt at de har tjek på det osv men jeg syns bare det er sent???  Er der andre der først er blevet scannet så sent??

De andre to gange har jeg været mellem 12+0 og 11+3 kan jeg se på billederne og det er jo mindst 1 uge før..

Men måske det bare er mig der er voldsom utålmodtg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

merle2010

jeg har også først en tid når jeg er i uge 13

synes også det er lidt sent, men bedre sent end aldrig.. hihi

men jeg er osse lidt utålmodig..

sidst var jeg til nf i uge 12..

Anmeld

3. december 2011

Fenja09

Jeg var også til NF scanning i uge 13 - tror ikke at det er sent, mener NF scanning ligger mellem uge 12 og 14.

/Fenja

Anmeld

3. december 2011

-Sigrid-

ekebiv skriver:

Hej tøser.

Jeg har endelig fået indkaldelse til NF og jeg har tid d 22 december hvor jeg så vil være 13+0.

Jeg ved jo godt at de har tjek på det osv men jeg syns bare det er sent???  Er der andre der først er blevet scannet så sent??

De andre to gange har jeg været mellem 12+0 og 11+3 kan jeg se på billederne og det er jo mindst 1 uge før..

Jeg tror ikke det er så sent, jeg var til NF 12+5 - tror ikke der er SÅ stor forskel på 12+5 og 13+0 ... 

Anmeld

3. december 2011

ekebiv

merle2010 skriver:

jeg har også først en tid når jeg er i uge 13

synes også det er lidt sent, men bedre sent end aldrig.. hihi

men jeg er osse lidt utålmodig..

sidst var jeg til nf i uge 12..

Ja bedre sent end aldrig men for pokker da hvor gad jeg godt afsted imorgen, eller nu for den sags skyld

Anmeld

3. december 2011

ekebiv

-Sigrid- skriver:

Jeg tror ikke det er så sent, jeg var til NF 12+5 - tror ikke der er SÅ stor forskel på 12+5 og 13+0 ... 

I teorien er abortgrænsen vel 12. uge men det er jo ikke aktuelt   og nej, det er ikke den store forskel, jeg er som sagt nok bare lidt utålmodig for at finde ud af om den er ok

Anmeld

3. december 2011

ekebiv

Fenja09 skriver:

Jeg var også til NF scanning i uge 13 - tror ikke at det er sent, mener NF scanning ligger mellem uge 12 og 14.

/Fenja

for at double testen kan bruges skal scanningen foretages inden 13+6 men det er der jo også masser af tid til

Anmeld

3. december 2011

l.kjoeller

ekebiv skriver:

hglædeglagladefoforddedetEErsåsåsrerenHej tøser.

VÆr glad for det Er så sent . MÅtte gå med unødig bekymring i 5 uger pga en tidlig skanning viste en tyk nakkefold. SÅ jeg var gennem en fostervandsprøve og lægen sagde den dårlige risiko vurdering kunne skyldes den tidlige skanning da der sker meget der på et par uger. Næste gang vil jeg have en senere tid

Anmeld

3. december 2011

-Sigrid-

ekebiv skriver:

I teorien er abortgrænsen vel 12. uge men det er jo ikke aktuelt   og nej, det er ikke den store forskel, jeg er som sagt nok bare lidt utålmodig for at finde ud af om den er ok

Nej det er jo rigtig nok - men har baby en kromosomfejl kan man jo oftest få en sen abort

Anmeld

3. december 2011

ekebiv

l.kjoeller skriver:

VÆr glad for det Er så sent . MÅtte gå med unødig bekymring i 5 uger pga en tidlig skanning viste en tyk nakkefold. SÅ jeg var gennem en fostervandsprøve og lægen sagde den dårlige risiko vurdering kunne skyldes den tidlige skanning da der sker meget der på et par uger. Næste gang vil jeg have en senere tid

UH det lyder ikke rart  Jeg er, af en eller anden årsag, mere utålmodig denne gang end de sidste 2 gange og overvejer selv at betale for ekstra scanning. "Desværre" (eller heldigvis) er min mand den optimistiske type så han ville syns jeg er dybt åndsvag  og de s**** 2½ uge går jo hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.