Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bøgelund skriver: må jeg os se billederne.. bliver spændende.. fyn er jo dejligt..
må jeg os se billederne.. bliver spændende.. fyn er jo dejligt..
Ja vi glæder os også!
Selvfølgelig.. sender dig lige koden i en pb..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SaNiNa skriver: tillykke og velkommen til fyn
tillykke og velkommen til fyn
kommer der billeder
SaNiNa skriver: kommer der billeder
Måske når vi er kommet på plads.. men har lavet et album herinde med billeder af huset - nogle taget da det var til salg for 2 år siden og nogle taget da vi var dernede for et par uger siden og se huset
FrkT skriver: Ja vi glæder os også! Selvfølgelig.. sender dig lige koden i en pb..
det ser virkelig lækkert ud.. det kan jeg godt forstå i glæder jer til... nice badeværelse..
tillykke med det nye hus..
bøgelund skriver: det ser virkelig lækkert ud.. det kan jeg godt forstå i glæder jer til... nice badeværelse.. tillykke med det nye hus..
Ja ikke?
Ja det er et skønt badeværelse.. og dejlig stort også...
iihhh!!! fedt fedt fedt, smukke
tillykke med det
Caroline86 skriver: iihhh!!! fedt fedt fedt, smukke tillykke med det
Tusind tak sødeste
FrkT skriver: Nej du er ikke fejl på den. Jens fik tilbudt et job deroppe og prøvede også at være der 4 dage. Men det ville ikke gå i længden, for han ville måske få én fridag hver 3. måned eller sådan noget, og arbejde vagter hver dag på ca. 14 timer, altså det kan jo slet ikke hænge sammen... og hvis vi skulle flytte derop skulle jobbet have været 100% perfekt! Men han har nu fundet et sted, som umiddelbart meget mere er ham, og så virker det til at være et skønt område! Håber du kommer på besøg dernede med drengene.... ville være super hyggeligt!
Nej du er ikke fejl på den. Jens fik tilbudt et job deroppe og prøvede også at være der 4 dage. Men det ville ikke gå i længden, for han ville måske få én fridag hver 3. måned eller sådan noget, og arbejde vagter hver dag på ca. 14 timer, altså det kan jo slet ikke hænge sammen... og hvis vi skulle flytte derop skulle jobbet have været 100% perfekt!
Men han har nu fundet et sted, som umiddelbart meget mere er ham, og så virker det til at være et skønt område!
Håber du kommer på besøg dernede med drengene.... ville være super hyggeligt!
Line&Liam&Milan skriver: Synes nok Håber det bliver helt fantastisk for jer!!Fyn er jo ikke så langt væk når vi besøger Olderne i Sønderborg
Synes nok Håber det bliver helt fantastisk for jer!!Fyn er jo ikke så langt væk når vi besøger Olderne i Sønderborg
Det er rigtigt Så kan I jo lige svinge forbi
En lidt gammel tråd - det ved jeg godt, meeeen har ikke været på et stykke tid - beklager.
Men vil da lige ønske tillykke med den nye bolig - kommer af og til i Assens da jeg har familie der, skønt område.
Knus og godt nytår
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128