Yes! så fandt vi huset :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.795 visninger
38 svar
0 synes godt om
3. december 2011

FrkT

Det gjorde vi nemlig....

Så sidste weekend af januar flytter vi til Fyn. Vi får dog allerede nøglerne i starten af januar, så vi regner med at flytte et par læs inden, nogle af de store tunge ting 

Vi skrev under på lejekontrakten i dag.... og det er bare et skønt hus, lige noget for os 

Så nu kan vi godt gå igang med at pakke ned og smide ud, så vi ikke får noget unødvendigt med os (uhhh en stor udfordring for mig - har desværre arvet min fars "samler/anti smide ud-gen")...

Ej er bare så glad! Glææææder mig til at sidde i vores nye hjem i starten af februar... jubiiiiii 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

Na-Wi

Tillykke med det

Anmeld

3. december 2011

FrkT

Na-Wi skriver:

Tillykke med det

Mange tak 

Anmeld

3. december 2011

Wimmie

FrkT skriver:

Det gjorde vi nemlig....

Så sidste weekend af januar flytter vi til Fyn. Vi får dog allerede nøglerne i starten af januar, så vi regner med at flytte et par læs inden, nogle af de store tunge ting 

Vi skrev under på lejekontrakten i dag.... og det er bare et skønt hus, lige noget for os 

Så nu kan vi godt gå igang med at pakke ned og smide ud, så vi ikke får noget unødvendigt med os (uhhh en stor udfordring for mig - har desværre arvet min fars "samler/anti smide ud-gen")...

Ej er bare så glad! Glææææder mig til at sidde i vores nye hjem i starten af februar... jubiiiiii 

Yay - velkommen til området 

I skal endelig tage til Assens i ny og næ (især om sommeren) - det er en hyggelig lille by med en dejlig strand 

Anmeld

3. december 2011

FrkT

Wimmie skriver:

Yay - velkommen til området 

I skal endelig tage til Assens i ny og næ (især om sommeren) - det er en hyggelig lille by med en dejlig strand 

Tusind tak 

Nu bliver vi jo næsten naboer 

Ja jeg har godt hørt der skulle være dejligt.... glæder mig til foråret og sommeren så, så skal vi til straaanden 

Anmeld

12. december 2011

L-Mortil3

FrkT skriver:

Det gjorde vi nemlig....

Ej hvor skønt for jer !! Er det mig der er skævt på den, eller var der ikke snak om skagen ?

Anmeld

12. december 2011

th

FrkT skriver:

Det gjorde vi nemlig....

dejligt sted flemløse.. det er jo næsten som hjemme...

boede i en lille by der hedder køng ikke langt fra flemløse.

Anmeld

12. december 2011

wamse

Tillykke med det 

Anmeld

12. december 2011

FrkT

Line&Liam&Milan skriver:

Ej hvor skønt for jer !! Er det mig der er skævt på den, eller var der ikke snak om skagen ?

Nej du er ikke fejl på den. Jens fik tilbudt et job deroppe og prøvede også at være der 4 dage. Men det ville ikke gå i længden, for han ville måske få én fridag hver 3. måned eller sådan noget, og arbejde vagter hver dag på ca. 14 timer, altså det kan jo slet ikke hænge sammen... og hvis vi skulle flytte derop skulle jobbet have været 100% perfekt!

Men han har nu fundet et sted, som umiddelbart meget mere er ham, og så virker det til at være et skønt område!

Håber du kommer på besøg dernede med drengene.... ville være super hyggeligt! 

Anmeld

12. december 2011

FrkT

th skriver:

dejligt sted flemløse.. det er jo næsten som hjemme...

boede i en lille by der hedder køng ikke langt fra flemløse.

Okay, det er godt at høre!  Kender ikke området rigtigt, så kender heller ikke det der Køng, men godt at det er et dejligt sted 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.