Pigetøj str. 116-122-128. Vinginio, Minymo, Freoli, Småfolk, pomp de luxe mm.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.716 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. december 2011

DK

Så er der blevet ryddet ud i Kirstines skab. Det er på tide at alt det fine kommer videre og pynter andre steder

I betaler porto, jeg sætter en lav pris

1. Colorkids flyverdragt, str. 6 år (116-122). Den fejler intet og er ikke slidt på bagdel/knæ. Dog er colorkids skiltet bagpå faldet halvt af. Dette kan enten helt klippes af eller syes på igen. Der er ikke huller i stoffet hvor det har været (se billede)

150 kr.  

2. Fin kjole fra Blue Zoo, Magasin. Str. 7 år (lidt lille i det). Med underskørt og tyl under skørtet så den "puffer". Det røde lakbælte følger naturligvis med, havde bare ikke lige husket at få det på. Kun brugt en gang til hendes 7 års fødselsdag (foto), da den allerede der var lille i det.

75 kr.

3. Freoli kjole, str. 8 år (også lidt lille i det). Ligeledes med underskørt der giver lidt ekstra fylde. Fine knapper i ryggen og sød lomme med stor knap foran. Ikke mat i det sorte og uden pletter/slid.

75 kr.

4. Småfolk skjorte i orange, med pelikaner i lyserød og quiltet for/bagstykke, str. 128. Den har det rette slidte 70'er look. Er kun brugt få gange da Kirstine ikke ville bruge den da en pige i hendes klasse havde sagt at orange var grimt

50 kr.

5. Pomp de luxe trøje. Perfekt til under langærmede t-shirts om vinteren. str. 122-128. Som ny.

50 kr

6. Vinginio Jeans. Pink label bagpå. Elastik i benene (intet slid her). str. 7 år.

85 kr

7. H&M cowboy bukser "squin" narrow waist, slim leg. str. 7-8 år 122-128

45 kr.

8. Delvist højtaljede Vinginio Jeans. Super seje bagpå med sølvhjerte logo, og fede bælte-stropper. Sølv-tryk-slid. str. 6 år. SÅ FEDE bukser. Ikke slidte.

100 kr.  

9. Miniature sølv cardigan med "diamand" knapper. SÅ fin  str. 116, 6 år. Ingen pletter eller løse tråde/slid. Jeg kan se at den ser meget grå ud på billedet, men den er altså sølv. Jeg får lige taget et nyt foto.

85 kr. (nypris=en formue)

10. Småfolk æblebluse i lilla str. 122. Der er en lille bitte plet på skulderen (se foto) derfor pris.

10 kr.

11. Fede Minymo jeans med ballon effekt i benene og med jersey foer indeni. Diamand knapper ved loommer osv. Let slidte ved fødder (se foto). str. 6/116

40 kr

12. Piratbuks fra Pomp de luxe. Kirstine har haft dem på med strømpebukser under. Str. 122-128. Pomp de luxe logo med hjertet bag på jerseystykket over numsen.

30 kr

13. Fin Pomp de luxe kjole med småblomst print. Str. 122-128.

50 kr.

14. Espirt cowboybukser str. 116/6 år med svaj i benene.

50 kr

15. Buksedragt fra Pomp de luxe str. 122-128. Ingen pletter/fnuller. Stoffet kan man se har været vasket, men det er ikke slidt.

70 kr.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Sofia

Hvor er hun fin i den prikkede kjole

Anmeld

7. januar 2012

DK

7. januar 2012

sne190810

Hvor er det fantastisk flot tøj! Den prikkede kjole er SÅÅÅ fin

Hvis bare min datter havde været nogle år ældre, havde jeg købt den på stedet........  

Anmeld

25. januar 2012

Pia P

Hej

Jeg er interesseret i nr. 1: Prikket kjole med rødt bælte, nr. 12 Piratbuks og nr. 13 småblomstret kjole.

Er det stadig til salg?

Hilsen

Pia

Anmeld

25. januar 2012

amalfine

Hejsa,
sikke en masse lækkert tøj!! Er intresseret i foto 3 og 9 - prikket kjole u/rødt bælte og miniature cardigan. Har du det stadig?
Mvh Pernille

Anmeld

25. januar 2012

DK

Det er det ja! I får lige rigtigt svar når jeg kommer hjem :-)

Anmeld

26. januar 2012

Pia P

Vil du ringe til mig tlf.: 29880589

Hilsen Pia

Anmeld

26. januar 2012

Pia P

Hilsen Pia

Anmeld

26. januar 2012

Pia P

Hilsen Pia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.