Jeg har efter meget lang tids overvejelse, sagt fra overfor min far. Jeg skrev et brev og forklarede pænt, uden at gå for meget i detaljer hvad jeg følte. efter noget tid kom han uventet, ved vores dør, og begyndte at komme med en lamme undskyldninger, frem for at føre dialog hvad vi kunne gøre, og igen igen fik jeg en masse i hovedet om at det var jo bare sådan de var, og jeg også måtte give plads, bla at det var helt ok, kun at vise interesse for barnebarnet hver 6 uge, for de har jo så travlt.
Efter besøget, som varede under ½ time, nåede han da også lige at snakke om en masse andre ting, hvor jeg bare tænkte, det har intet med sagen at gøre. Så inviterede han sig selv på kaffe, og smilede stort og sagde: Så tager jeg kage med. nå jamen så er det hele jo åbenbart glemt

Jeg skrev en sms at jeg ikke synes det havde ændret noget, og jeg stadig ikke ønskede at se ham eller hans kæreste.
Derefter fik jeg et rigtig langt brev på mail, som kæresten havde skrevet, brevet var utrolig tilsvinende, ikke kun overfor mig, men faktisk overfor min far. hun modsagde sig selv mange gange, og fik det hele vendt over på, at det ikke bare er kommunikationsfejl, og at hvis vi ikke kan respektere hinanden må man undvære. nej hun hævede sig selv, og fik sagt rigtig mange lede og onde ting, som slet ikke hørte hjemme nogen steder, som om hun bare ville have det sidste ord

Ingen af dem er på Facebook, men samtidig stod der noget refereret til facebook, og ved derfor nogle må have fortalt dem om hvad der sker på facebook. Det er en simpel ting, som at min stedfar, står listet som min far på facebook, og at det virkelig sårede min biologiske far. skal lige siges, jeg altid har følt min stedfar, var min far, da han har været en fast del af mit liv siden jeg var 1½ år gammel. Har allerede slettet dem jeg havde på vennelisten derinde, fra hendes familie, men overvejer nu kraftigt at gøre det samme med hans familie (mine fastre og fætre/kusiner) Har aldrig haft ret meget med dem at gøre, og kender dem stort set ikke, men er ikke interesseret, min far kan gå og snage, og bruge de billeder jeg feks lægger på fjæsbogen.
Hvad ville i gøre