AV !!! need some help !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.266 visninger
22 svar
0 synes godt om
3. december 2011

Melanie Bjerre

Heej tøser

Idag er jeg 2 dage over mens, jeg har heller ikke testet idag da jeg glemte det i morges..

Kæresten og jeg havde så sex, og efter det havde jeg simpelt hen så ondt, ligsom meget stærke mens smerter, jeg havde det også igår aftes bare meget meget lidt... men jeg har ikke fået noget mens, ikke engang brunligt udflåd eller noget.. det er lidt mærkeligt, nogen der har prøvet noget lignene?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

MissTas

Melanie-Marie92 skriver:

Heej tøser

Idag er jeg 2 dage over mens, jeg har heller ikke testet idag da jeg glemte det i morges..

Kæresten og jeg havde så sex, og efter det havde jeg simpelt hen så ondt, ligsom meget stærke mens smerter, jeg havde det også igår aftes bare meget meget lidt... men jeg har ikke fået noget mens, ikke engang brunligt udflåd eller noget.. det er lidt mærkeligt, nogen der har prøvet noget lignene?

har ikke prøvet noget lign. men jeg ville da tage en test med det samme.. nye undersøgelser viser at det er ligegyldigt om det er morgenurin eller ej..

Anmeld

3. december 2011

Melanie Bjerre

MissTas skriver:

har ikke prøvet noget lign. men jeg ville da tage en test med det samme.. nye undersøgelser viser at det er ligegyldigt om det er morgenurin eller ej..

Jaa, men det er bare, jeg tog en test 3+4, 3+5 og 3+6, og de var alle negative, jeg skulle være 4+2 idag, så jeg tør næsten ikke

Anmeld

3. december 2011

MissTas

Melanie-Marie92 skriver:

Jaa, men det er bare, jeg tog en test 3+4, 3+5 og 3+6, og de var alle negative, jeg skulle være 4+2 idag, så jeg tør næsten ikke

det havde jeg gjort hvis jeg var dig forstår ikke du kan lade være :O

Anmeld

3. december 2011

Melanie Bjerre

MissTas skriver:

Det kunne jeg heller ikke før, men jeg har aldrig været så sikker på at jeg er gravid som jeg er denne gang... så jeg bliver helt nervøs

Og ærligt så ville jeg ha testet idag, men jeg skulle tisse så meget at jeg glemte det helt

Anmeld

3. december 2011

Melanie Bjerre

MissTas skriver:

Og det der med at teste om morgenen, det er jo fordi at der er din urin mere koncentreret, så hvis jeg er en af dem der danner HCG sent, vil jeg kunne teste hurtigst positiv om morgen da det er der det er mest koncentreret

Anmeld

3. december 2011

MissTas

Melanie-Marie92 skriver:

Det kunne jeg heller ikke før, men jeg har aldrig været så sikker på at jeg er gravid som jeg er denne gang... så jeg bliver helt nervøs

Og ærligt så ville jeg ha testet idag, men jeg skulle tisse så meget at jeg glemte det helt

så kan du jo teste næste gang du skal tisse glæder mig til en opdatering

Anmeld

3. december 2011

tenna1990

det behøver nødvendigtvis ikk at være en morgenurin . 

de siger bare grunden til det skal være morgenurin når man skal teste det er pga det der stof . 

Anmeld

3. december 2011

Melanie Bjerre

tenna1990 skriver:

det behøver nødvendigtvis ikk at være en morgenurin . 

de siger bare grunden til det skal være morgenurin når man skal teste det er pga det der stof . 

Ja præcis, som jeg har skrevet lidt længere oppe er det om morgenen at det er mest koncentreret

Anmeld

3. december 2011

MissTas

Melanie-Marie92 skriver:

Og det der med at teste om morgenen, det er jo fordi at der er din urin mere koncentreret, så hvis jeg er en af dem der danner HCG sent, vil jeg kunne teste hurtigst positiv om morgen da det er der det er mest koncentreret

under alle omstændigheder vil jeg mene, at hvis den ville blive positiv i morges, så ville den også blive det nu, selvom det er middag ..

de tester jo heller ikke ved lægen med morgenurin.. det er bare når man lige har en tid, så det kan jo være alle tider på døgnet .. jeg selv testede bragende positiv med middagsurin da jeg var 3+4 ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.