Brune kartofler..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.914 visninger
22 svar
0 synes godt om
2. december 2011

Stumpen

Dem hyar jeg lavet for første gang og de smagte godt ifølge kæresten, spiser dem ikke selv 

Men altså vi bliver 5 voksne og 2 børn juleaften og vi vil gerne lave 2 glas, men det kan der jo ikke ligefrem være på panden  What to do?? Kan første portion stå over eller laver man kun 1 glas eller??

-Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Bassemor<3

Her kan der godt være 2 glas på panden, det gør jo ikke noget de ligger ovenpå hinanden. ellers kunne en sauté pande være en mulighed da den har højere kanter  hvis du har sådan en

Anmeld

2. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

babyboy2012 skriver:

Her kan der godt være 2 glas på panden, det gør jo ikke noget de ligger ovenpå hinanden. ellers kunne en sauté pande være en mulighed da den har højere kanter  hvis du har sådan en

Ellers tror jeg at jeg havde brugt 2 pander

Anmeld

2. december 2011

Stumpen

babyboy2012 skriver:

Sådan en har jeg desværre ikke... Ja bustet jeg er ikke så god til at lave traditionel mad.. Men hvis jeg laver to glas ipå en gang skal de så bare have dobbelt så lang tid som et glas sådan ce altså?? 

Anmeld

2. december 2011

roenlund

Jeg laver også to glas på min helt almindelige pande... til jul laver vi så meget mere så det bliver på min.to pander...

Anmeld

2. december 2011

Alexander&Lærke

når jeg laver brunede kartofler så bruger jeg en sauter pande, og 2 gals kartofler, det kan sagtens gå, de skal måske bare lige have lidt længere tid fordi nogle ligger ovenpå hinanden, men det bliver altid vellykket her

Anmeld

2. december 2011

Stumpen

Fantastisk.. Tak piger 

Anmeld

2. december 2011

Maja_4000

Vil bare lige sige at de altså smager MEGET bedre med "rigtige" kartofler i stedet for glas

Anmeld

2. december 2011

Stumpen

Maja_4000 skriver:

Vil bare lige sige at de altså smager MEGET bedre med "rigtige" kartofler i stedet for glas

Hvor finder du små kartofler i december?

Anmeld

2. december 2011

FrkT

Har du en wok? For sådan en kan man nemlig også bruge....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.