Kan man.......?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. december 2011

Moar2012

Blive gravid hvis man er sammen med manden hver anden dag? Altså tænker på om man kan være så uheldig at ÆL ligger en dag man ikke er sammen!!! Kan sæd ikke holde sig lidt eller skal det ramme lige på ÆL tidspunktet.. 

Nu har jeg været sammen med manden min hvis ikke hver dag så hver anden i denne cyklus og håber så meget på den er der..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Aqnete

Hej med dig

De siger jo at sæd kan overleve i kvinden i 3-4 døgn efter sex .

Og at sæden er bedst hvis man ''kun'' har sex hver anden dag. Så den er mere konsentreret.

Men man skal huske at nyde hianden , og ikke bare have sex for at lave børn . Hvis du forstår

God weekend .

Anmeld

2. december 2011

Moar2012

Aqnete skriver:

Hej med dig

Og at sæden er bedst hvis man ''kun'' har sex hver anden dag. Så den er mere konsentreret.

Men man skal huske at nyde hianden , og ikke bare have sex for at lave børn . Hvis du forstår

God weekend .

Vi har det fordi vi kan lide det:-) ikke pga børn.. Men dejligt hvis de kommer:-)

Anmeld

2. december 2011

Giraffen

Aqnete skriver:

Hej med dig

God weekend .

bare lige en parantes - jeg har nu adskillige steder læst/set at det med at sæden bliver "dårligere" er en skrøne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.