Hvad synes du om navnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

jeg ville stave det natascha det er det der i mine øjne ser mest rigtigt ud

Det er der faktisk mange der har sagt, og jeg har ikke før set den stavemåde. Men nu da jeg ser den mere og mere, synes jeg også meget bedre om den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

lio

Anonym skriver:

Ja, det er rigtig, der er stadig en forskel i udtalen. Hun var bestemt ikke dårlig, men bare ikke liiige min smag. Fik hun ikke brystkræft på et tidspunkt?

mener leukemi, hun fik ar på maven ligesom kylei minougue vidst???

Anmeld

3. december 2011

lio

Anonym skriver:

Ja, det er rigtig, der er stadig en forskel i udtalen. Hun var bestemt ikke dårlig, men bare ikke liiige min smag. Fik hun ikke brystkræft på et tidspunkt?

Anmeld

3. december 2011

lio

Anonym skriver:

Anmeld

4. december 2011

Fenja09

Har stemt "helt andet navn" - er desværre ikke særlig vild med den "slags" navne. Jeg er mere til de gamle danske navne eller i hvert fald lidt mere nordisk.

/Fenja

Anmeld

4. december 2011

Anonym trådstarter

Qoco skriver:

Anede ikke at hun også havde været noget lignende igennem. Men Kylie kom i hvert fald stærkt tilbage

Anmeld

4. december 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Har stemt "helt andet navn" - er desværre ikke særlig vild med den "slags" navne. Jeg er mere til de gamle danske navne eller i hvert fald lidt mere nordisk.

/Fenja

Det er nu også meget pænt, men her ville det virke lidt dumt til sådan nogle blandede børn Men rigtig pænt til rigtige nordiske børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.