Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Giraffen skriver: jeg ville stave det natascha det er det der i mine øjne ser mest rigtigt ud
jeg ville stave det natascha det er det der i mine øjne ser mest rigtigt ud
Det er der faktisk mange der har sagt, og jeg har ikke før set den stavemåde. Men nu da jeg ser den mere og mere, synes jeg også meget bedre om den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ja, det er rigtig, der er stadig en forskel i udtalen. Hun var bestemt ikke dårlig, men bare ikke liiige min smag. Fik hun ikke brystkræft på et tidspunkt?
Ja, det er rigtig, der er stadig en forskel i udtalen. Hun var bestemt ikke dårlig, men bare ikke liiige min smag. Fik hun ikke brystkræft på et tidspunkt?
mener leukemi, hun fik ar på maven ligesom kylei minougue vidst???
Har stemt "helt andet navn" - er desværre ikke særlig vild med den "slags" navne. Jeg er mere til de gamle danske navne eller i hvert fald lidt mere nordisk.
/Fenja
Qoco skriver: mener leukemi, hun fik ar på maven ligesom kylei minougue vidst???
Anede ikke at hun også havde været noget lignende igennem. Men Kylie kom i hvert fald stærkt tilbage
Fenja09 skriver: Har stemt "helt andet navn" - er desværre ikke særlig vild med den "slags" navne. Jeg er mere til de gamle danske navne eller i hvert fald lidt mere nordisk. /Fenja
Det er nu også meget pænt, men her ville det virke lidt dumt til sådan nogle blandede børn Men rigtig pænt til rigtige nordiske børn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128