Hvad synes du om navnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2011

SS82

Er ikke vild med navnet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Anonym trådstarter

Barnepigen skriver:

De Natasja'er jeg kender får mig ikke til at tænke positiv om navnet 

Du kan få min liste med pigenavne 

Karoline
Laurine
Eline
Naja/Naia/Naya/Naija
Merle
Maya/Maia/Maja/Maija
Aya
Augusta
Fransiska
Mynthe
Rebekka
Astrid
Marie   
Mathilde
Rasmine
Mikkeline
Lærke
Celina
Isabella
Filippa 
Kathrine
Julie
Laura
Melanie
Emmelie
Sigrid
Angela

Der er rigtig mange flotte navne! Det jeg bedst kan lide er Celina, det passer også rigtig godt til ham vi har i forvejen

Anmeld

2. december 2011

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

Jo det ville hun sikkert. Men føler ikke for det når det er en jeg har meget at gøre med.. Man forbinder navnet med hende så og så virker det bare lidt forkert

Ja det er rigtig nok, hun var vel lidt patent på det navn i familien

Anmeld

2. december 2011

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Natasha, helt klart.... har aldrig mødt nogen med navnet hvor det blev stavet Natasja, så det ser for mig helt forkert og underligt ud....

Natasha eller Natascha synes jeg klart er at foretrække! Synes også det ser noget "tamt" ud med sj.... lige det navn i hvert fald!

Ja sådan har jeg det egentlig også. Med sh bliver det også lidt mere internationalt end med sj, hvilket er ret vigtigt for os. Men der er jo sangeren Natasja

Anmeld

2. december 2011

NinaNymannMadsen

natascha.

Anmeld

2. december 2011

Maemi

Jeg ville stave det: Natascha 

Anmeld

3. december 2011

lio

FrkT skriver:

Natasha, helt klart.... har aldrig mødt nogen med navnet hvor det blev stavet Natasja, så det ser for mig helt forkert og underligt ud....

Natasha eller Natascha synes jeg klart er at foretrække! Synes også det ser noget "tamt" ud med sj.... lige det navn i hvert fald!

min barndoms veninde hedder Natsja og jeg kan slet ikke forestille mig at skrive sc eller sh.. hehe...

Anmeld

3. december 2011

lio

Anonym skriver:

Ja Natasia er også meget sødt. Det samme er Anastasia, kommer bare til at tænke på sangerinden desværre

Både og.. Anastasia synes jeg er sødt men snageren hed jo Anastacia og det var udtalt på engelsk så jeg forbinder det ikke med hende, men hun lavede da god musik... hvor blev hun af??

Anmeld

3. december 2011

Anonym trådstarter

Qoco skriver:

Både og.. Anastasia synes jeg er sødt men snageren hed jo Anastacia og det var udtalt på engelsk så jeg forbinder det ikke med hende, men hun lavede da god musik... hvor blev hun af??

Ja, det er rigtig, der er stadig en forskel i udtalen. Hun var bestemt ikke dårlig, men bare ikke liiige min smag. Fik hun ikke brystkræft på et tidspunkt?

Anmeld

3. december 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Leger bare lidt med tanken når jeg engang måske får en pige

jeg ville stave det natascha det er det der i mine øjne ser mest rigtigt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.