Gisp, min mand er gået på kur :-o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2011

-Sigrid-

Wimmie skriver:

Ja, han ved godt at det vil gå hurtigere i starten - også pga. væske, men det er dejligt motiverende og han har allerede bukser der sidder meget bedre - som lige var en tand for stramme før 

Jamen det er jo bare lækkert

Det var ikke for at være lyseslukker, jeg troede bare du var bekymret 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Wimmie

liwsmor skriver:

min mand har altid været det overvægtig.. så det meget svært for ham komme igang.. men nu fast slikdag.. men jeg kan godt holde det, men min mand for sodavand, og varm usundt mad på arbejde, og det kan han ikke finde ud af sige fra til .. dersværre.. han syntes det pinligt at gå fitness fordi han er så stor siger han selv.. jeg har sagt til ham, prøv og hører de første gang er det altid pinligt, det syntes jeg da også selv, da jeg startede men nu bare en vane, og som min veninde siger, man skal jo ikke starte i fitness efter man har tabt det man ville.. griner

Jeg havde samme "fordom" omkring fitnesscentre før jeg startede; jeg var sikker på at det kun var slanke sylfider og pumpede fyre der stod dernede... Det var det slet ikke; der var mange overvægtige og  også en del ældre mennesker der brugte det til genoptræning, så det var slet ikke så pinligt som jeg troede det ville blive 

Men ja, mænd.... 

Anmeld

2. december 2011

Wimmie

-Sigrid- skriver:

Jamen det er jo bare lækkert

Det var ikke for at være lyseslukker, jeg troede bare du var bekymret 

Nej, det eneste jeg godt kan være bekymret for er om han mister motivationen når det pludselig ikke går så stærkt længere - eller om han taber sig så hurtigt at det kan give efterfølger (jeg fik selv galdesten som følge af et stort vægttab over kortere tid)

Så nej, jeg så det bestemt ikke som "lyseslukning" 

Anmeld

2. december 2011

Henriette Aaby

Wimmie skriver:

Ja det må man sige - de fleste vil gerne lige have december med inden de går på kur (mig selv inkl.) - i år har jeg bare en undskyldning for at vente med kuren og motionscentret 

Det samme her, men er top motiveret... Hvilket plejer at virke  

Og vi har kun 16 dage tilbage. Var der nogen der råbte JUBIIII Det tror jeg da nok der var

Anmeld

2. december 2011

Nessie

Sejt gået, og så lige her op til jul  Sikke en viljestyrke han har, den kunne jeg godt bruge lidt af

Anmeld

2. december 2011

Wimmie

Henriette Aaby skriver:

Det samme her, men er top motiveret... Hvilket plejer at virke  

Og vi har kun 16 dage tilbage. Var der nogen der råbte JUBIIII Det tror jeg da nok der var

Jeg bliver også virkelig motiveret af at se ham være motiveret, hehe - bare træls at jeg ikke kan gøre så meget ved det lige nu. Dog laver vi rigtig sunde retter for tiden; masser af sunde pastaretter og salater 

Og ja, 16 dage...det er jo helt vildt. Kan næsten ikke vænne mig til at tælle i dage nu 

Anmeld

2. december 2011

Wimmie

Nessie skriver:

Sejt gået, og så lige her op til jul  Sikke en viljestyrke han har, den kunne jeg godt bruge lidt af

Ja, det plejer jo at være helt omvendt her i julen, hehe 

Men nu har han faktisk aldrig rigtig været til juleguf, konfekt og julekager - han er mere chips og fastfood-typen, og det er jo ikke specielt julet 

Det er mere mig der har den søde (jule)tand og elsker chokolade og marcipankonfekt 

Anmeld

3. december 2011

liwsmor

Wimmie skriver:

Jeg havde samme "fordom" omkring fitnesscentre før jeg startede; jeg var sikker på at det kun var slanke sylfider og pumpede fyre der stod dernede... Det var det slet ikke; der var mange overvægtige og  også en del ældre mennesker der brugte det til genoptræning, så det var slet ikke så pinligt som jeg troede det ville blive 

Men ja, mænd.... 

okay, ja det det havde jeg også.. i vores fitness center er der også de der fyre, men heldigvis er det delt op i rum, så det meget dejligt, men jeg syntes ikke det pinligt kun første gang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.