Gisp, min mand er gået på kur :-o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.236 visninger
17 svar
0 synes godt om
2. december 2011

Wimmie

Ja, han er sørme gået igang med at tabe sig - helt på eget initiativ.

Der var en debat herinde på et tidspunkt ang.  mænd/kærester der vejede lidt for meget og ikke rigtig fik gjort noget ved det, og min mand var én af dem 

Han vede godt og vel 36 kg for meget - ikke at det egl. generede mig; jeg synes jo stadig han er lækker, men jeg kunne godt blive lidt nervøs for fremtiden, for hans vægt steg ret hurtigt...

Men nu har han på 2½ uge smidt 7 kg 

Ja, det lyder ret vildt, men nu er der jo også en del ekstra kg. at tage af, så i starten går det nok stærkt. Men det er sørme sejt gået, for han holder sig selv i stram snor hvad angår at afholde fra usunde ting - og han træner løb og cykling i Fitness World 5 gange om ugen 

Jeg har helt dårlig samvittighed over ikke at kunne være med, men jeg støtter ham naturligvis fra sidelinjen og frister ham ikke med søde sager 

Så hopper jeg selv med på vognen når jeg har født 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

K&S

Wimmie skriver:

Der var en debat herinde på et tidspunkt ang.  mænd/kærester der vejede lidt for meget og ikke rigtig fik gjort noget ved det, og min mand var én af dem 

Han vede godt og vel 36 kg for meget - ikke at det egl. generede mig; jeg synes jo stadig han er lækker, men jeg kunne godt blive lidt nervøs for fremtiden, for hans vægt steg ret hurtigt...

Ja, det lyder ret vildt, men nu er der jo også en del ekstra kg. at tage af, så i starten går det nok stærkt. Men det er sørme sejt gået, for han holder sig selv i stram snor hvad angår at afholde fra usunde ting - og han træner løb og cykling i Fitness World 5 gange om ugen 

Jeg har helt dårlig samvittighed over ikke at kunne være med, men jeg støtter ham naturligvis fra sidelinjen og frister ham ikke med søde sager 

SEJT GÅET af din mand

Og ja, de mænd har altså mange gange en helt andet viljestyrke end os kvinder...!

Anmeld

2. december 2011

-Sigrid-

Wimmie skriver:

Hvor er det flot!

Det med at han har tabt sig så hurtigt, det tager af, det er væske han taber i starten, og mænd taber ig hurtigere, så du skal ikke være nervøs 

Anmeld

2. december 2011

Henriette Aaby

Sikke en sej mand du har skaffet dig der Hvor er det bare så flot at gå igang i jule måneden med alle dens fristelser.

God kamp til ham

Anmeld

2. december 2011

liwsmor

Wimmie skriver:

super sejt gået af din mand.. min mand ville også gerne, men han er få dovn til at tag sig sammen ikke pænt sagt

Anmeld

2. december 2011

Wimmie

Henriette Aaby skriver:

Sikke en sej mand du har skaffet dig der Hvor er det bare så flot at gå igang i jule måneden med alle dens fristelser.

God kamp til ham

Ja det må man sige - de fleste vil gerne lige have december med inden de går på kur (mig selv inkl.) - i år har jeg bare en undskyldning for at vente med kuren og motionscentret 

Anmeld

2. december 2011

Wimmie

liwsmor skriver:

super sejt gået af din mand.. min mand ville også gerne, men han er få dovn til at tag sig sammen ikke pænt sagt

Det har min mand også været i 4 år nu. Da vi flyttede i hus vejede han knap 88 kilo (han er 191 høj) - 4 år senere vejede han 126 

Anmeld

2. december 2011

Wimmie

K&S skriver:

SEJT GÅET af din mand

Og ja, de mænd har altså mange gange en helt andet viljestyrke end os kvinder...!

Hans viljestyrke har haltet i nogle år nu hvor det har været mig der har holdt vægten - og endda tabt mig. Mens jeg tabte mig 8 kg og har holdt vægten på knap 60-62 kg de sidste par år har han taget knap 38 kg på 

Men det er sejt gået at han endelig er kommet igang - han har før tabt sig 25-30 kg uden de store problemer 

Anmeld

2. december 2011

Wimmie

-Sigrid- skriver:

Hvor er det flot!

Det med at han har tabt sig så hurtigt, det tager af, det er væske han taber i starten, og mænd taber ig hurtigere, så du skal ikke være nervøs 

Ja, han ved godt at det vil gå hurtigere i starten - også pga. væske, men det er dejligt motiverende og han har allerede bukser der sidder meget bedre - som lige var en tand for stramme før 

Anmeld

2. december 2011

liwsmor

Wimmie skriver:

Det har min mand også været i 4 år nu. Da vi flyttede i hus vejede han knap 88 kilo (han er 191 høj) - 4 år senere vejede han 126 

min mand har altid været det overvægtig.. så det meget svært for ham komme igang.. men nu fast slikdag.. men jeg kan godt holde det, men min mand for sodavand, og varm usundt mad på arbejde, og det kan han ikke finde ud af sige fra til .. dersværre.. han syntes det pinligt at gå fitness fordi han er så stor siger han selv.. jeg har sagt til ham, prøv og hører de første gang er det altid pinligt, det syntes jeg da også selv, da jeg startede men nu bare en vane, og som min veninde siger, man skal jo ikke starte i fitness efter man har tabt det man ville.. griner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.