Dilemma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2009

Mathilde

Jeg ville helt klart tage med og forklare hvorfor... Din veninde vil helt sikkert forstå dit valg, hvis hun er en god veninde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jeg ville tage med til festen og fortælle veninden hvorfor. Hvis hun er en god veninde, vil der ikke være nogen brok eller sure miner

Anmeld

23. februar 2009

Mette+Mathias

Eva skriver:

Jeg ville tage med og aldrig tænke på at jeg skulle stå til ansvar over for andre fordi de nu engang har noget mellem sig...de er ikke mit problem og ikke noget som har med mit venskab til andre at gøre.
Så jeg lavede en nr. 4 til dig...som hedder: Tage med og blande mig helt ud af hvem andre er uvenner med og hvorfor.
God fest...
Eva..

Jeg holder også på nummer 4, - medmindre det som B har gjort, er noget som jeg også selv synes er forkert, - men det er det jo nok ikke, hvis du overvejer at tage med.

Du kan da ikke lade A styre hvem du ser!

Anmeld

23. februar 2009

Doktor Doolittle

Eva skriver:

Jeg ville tage med og aldrig tænke på at jeg skulle stå til ansvar over for andre fordi de nu engang har noget mellem sig...de er ikke mit problem og ikke noget som har med mit venskab til andre at gøre.
Så jeg lavede en nr. 4 til dig...som hedder: Tage med og blande mig helt ud af hvem andre er uvenner med og hvorfor.
God fest...
Eva..

Jeg tilslutter mig lige her med spredte klapsalver
God fest

Anmeld

23. februar 2009

MorCamilla

Jeg er helt eing med de andre om at tage med...

Anmeld

23. februar 2009

DK

Helt sikkert A! Hvis hun ikke kan forstå det er vigtigt for dig, er hun ikke en rigtig ven!

Anmeld

23. februar 2009

Loggidut

jeg er helt og aldeles enig med mcbach og eva...
i er vel voksne, og hvorfor skal du stå til ansvar for nogen?

det er jo ikke din diskution vel? At de andre to ikke kan finde ud af det, kommer vel i grunden ikke dig ved!

bed dem blive voksne!
og skrub så til fest!

Anmeld

23. februar 2009

Stumpen

Jeg holder på Evas 4'er... Kan slet ikke se at du er illoyal ved at tage med til B's reception...
Anja...

Anmeld

24. februar 2009

Mariam

Jeg vil mene det kommer an på hvem B er? Altså er hun også din veninde eller er hun din anden (B) venindes veninde?
Du skriver nemlig at din veninde har haft en veninde (B)....Såå kan ikke helt forstå om B er din venindes veninde eller om hun også er din veninde?

For hvis hun også er din veninde, så skal du da helt klart tage med, så holder jeg på din 3`er. Altså så har i vel været veninder alle tre på et tidspunkt og det skal A da ikke ødelægge mellem dig og B, bare fordi de to ikke kan sammen.

MEN hvis hun (B) ikke er din veninde og hun kun har inviteret dig med for at gøre din "rigtig" veninde sur eller jaloux, så lad være.
(De typer findes desværre, og lad være med at ødelægge dit forhold til din "rigtige" veninde , bare fordi de to har et problem sammen)

Mit råd..;-)

Anmeld

24. februar 2009

Mariam

Hov, alle de smileys er A `er..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.