Højde.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2011

karina1980

Tina2 skriver:

Lyder da ikke til Yasmin har ekstra på sidebenene, Karina.....

Filuca er 141 cm og vejer 32-33 kg.

Hvor er det vildt hun kun er vokset 1 cm, Filuca er vokset 9 cm på det sidste år og hun har ligget på 9-10 cm pr år i flere år.....

synes hellere ikke selv at hun ser det mindste tyk ud, ja hun har en lille bitte mave(altså sundhedstegn)

men lægen mente at vi skulle passe på og pludselig forstod jeg hvorfor så mange piger har problemer med spiseforstyrrelser, hvis de som hun ser ud nu, far at vide de er for tyk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

karina1980

JulieE skriver:

Jeg kan kun give de andre ret i at det da lyder til hun har en fin størrelse. 

Håber da ikke hun allerede er gået i puberteten  Kan man stoppe/ pause det?

synes også hun er helt perfekt, hun ser sund ud og bestemt ikke tyk ud.

jeg ved faktisk ikke hvad de kan gøre, men noget må de kunne gøre siden hun skal afsted og undersøges, han pointerede ihvertfald at det var vigtigt det gik stærkt, især også fordi at vi i vores familie ikke normalt kommer tidligt i puberteten,

men håber jeg får en masse svar på onsdag

Anmeld

5. december 2011

Heidimed lea

Rasmus er max 125 og vejer 24 kg. han bruger 34 i sko og følger hans egen kurve. men er ikke stor.

Heidi

Anmeld

5. december 2011

Susan1978

neiii et nyt indlæg i Marts 04 gruppen

jeg ved faktisk ikke hvad Ea måler og vejer..  skal da lige ha hende tjekket tror jeg. Bare for sjov. Jeg ved dog hun bruger 33 i sko og 128 i bukser og 128/134 i bluser.  

Hun har det ellers godt, hun har været lidt meget syg her på det sidste, dårlig mave, feber osv.. men hun vil ikke have bio-strath mere og det ku ellers ta en del af alt det der skod sygdom som bare florerer rundt.

Hun er en super dygtig elev, hun kan stort set læse alt.. de helt lange ord har hun lidt svært ved, men hvis jeg siger hun skal prøve at dele dem lidt op, så kan hun godt.

vi har desværre haft en del tøse fnidder i skolen som Ea var en del af.. de er også 17 piger og 7-8 drenge eller sådan noget og det går lidt vildt til med de tøser ind i mellem..  Ea og hendes bedste veninde  havde fået lidt for meget af hinanden i en periode, men havde alligevel svært ved at acceptere at de legede med andre, så der blev sagt lidt grimme ting osv. Men en god gang sygdomsperiode på en uges tid - så blev det hele godt igen.

årh hun har en genstridig fodvorte på lilletåen og jeg kan simpelthen ikke få bugt med den.. nogle gode fif?

Anmeld

6. december 2011

Fines mor

Hej hej

Jamen dog, sker der noget herinde? :-))

Josephine måler ca. 128 cm, og jeg syntes ikke hun vokser så stærkt!

Hun bruger str. 35 i sko, men både Johnny og jeg har en stor fod.  

Hun er forsat en super robust pige, så på det område er der intet forandret Hun bliver nok som sin moar, en der skal kæmpe med vægten hele livet. Vi før forsat alt hvad vi kan, for at bekæmpe at vægten ikke skal løbe løbsk for hende.

Hun har pt. kun tabt 3 tænder, og der er nu 1½ rokketand på vej. Ting tager åbenbart bare tid med hende, hun var også længe om at få nye tænder dengang haha.

I skolen går det ganske godt, hun kan læse selv og er også dygtig til at skrive. På det område skal hun nok klare sig, men hendes ønske er forsat at blive læge:-)

Fritiden bruger hun på spejder og ridning, hun var til sit første ridestævne i weekenden, hvor hun fik en fin 3. plads.

Anmeld

9. december 2011

Tina Andersen

Hyggeligt med en tråd om vores skønne unger Emil er en gennemsnitdreng sådan højde og drøjde tror jeg han er 133 cm høj og vejer 26 med tøj på så han er en lang dreng med lange tynde arme så han bruger 140 trøjer og er hoppet i 134 i bukser. han bruger str. 35 i sko og har tabt 8 tænder han mangler stadig de 4 små fortænder så han ser lidt sjov tandmæssigt, men de er så småt på vej.

Han er glad for at gå i skole og læser rigtig godt og er en haj til matematik så det er jo godt.

Han er begyndt at gå til svømning og er ret glad for det så det er skønt. ellers ikke noget nyt herfra

/Tina

Anmeld

21. december 2011

tumle81

Hej tøser

Victoria er en helt gennemsnitspige på 128 cm og vejer ca 26 kg. Hun bruger str 128 i bukser og 134 i bluser. Hendes sko er nu str 31.

Hun er glad for at gå i skole, men har meget let ved det hele og derfor skal vi væreopmlrksomme på at hun får nok udfordringer. Hendes lærere er også opmærksomme på hende. Hun læser gerne bøger for hendes små brødre og skriver mange breve og endda en lille dagbog

Hun går til svømning en gang om ugen og er glad for dette.

Hverdagene går stærkt og vi forsøger at hygge os meget med familien, især i weekenderne...

Knus Kathrina

Anmeld

22. januar 2012

Strack

har først set indlægget nu men bedre sent end aldrig

Mike er 125 cm og bruger str 32 i sko.. ved faktisk ik hvad han vejer, det må jeg lige finde ud af

Anmeld

27. januar 2012

Muslingen

Hov jeg troede faktisk at jeg havde svaret på dette indlæg. Men bedre sent end aldrig...

Amalie er 136 cm og vejer 30-31 kg og bruger str.140 i tøj og 34-35 i sko. Så hun er også en stor pige.

Hun blev jo også undersøgt for for tidlig pubertet, men umiddelbart ser det ud til at alt er ok. Så det er dejligt. Synes ellers at hun opfører jeg lidt pubertetsagtigt med mange humørsvingninger. Håber hun får det overstået nu....

Dejligt at høre fra jer herinde!

Kh Fie

Anmeld

30. januar 2012

Rikke Houmøller Thaarup

Mikkel er ca. 136 cm og vejer 30-31 kg.. Bruger str. 35-36 i sko og 134 i tøj... Hader cowboybukser og eeeelsker bløde joggingbukser.
Spiller fodbold 2-3 gange om ugen, samler på champions league kort og kan samtlige spillere.. Elsker nintendo, iPad og wii. Særligt Fifa10-12. Han læser ufatteligt godt. Er færdig med læsebogen forlængst.. Også 2. Gang.. Hvor mange af de andre igang med 1. Runde.. Nu læser han 2.-3. Kl. Stof for at blive aktiveret. Mat går det også fint med. Han har rigtig mange gode venner og leger også med mange forskellige efter skole.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.