Så har Filuca rundet 141 cm og bruger str 10-11 år i tøj 
Hvor høje er jeres unger? Synes det er vildt som hun spurter afsted....
Hun bruger str 36/37 i sko, hendes Sorelstøvler er dog 38!!! De er lidt små i str, men hold op altså, nu må hun sgu gerne snart stoppe, hun sku' nødigt få større fødder end jeg har, så kommer p
roblemerne med at få sko.... Jeg bruger 41.....
Håber I alle har det godt, det er længe siden jeg har været herinde, men egentlig en skam at der ikke bli'r skrevet mere herinde, det var nu så hyggeligt og er bestemt ikke det samme på FB.....
Jasmin er 128cm og vejer 28,3kg hun havde en periode hvor hun voksede meget, men står nu helt stille og har vokset 1 cm på det sidste år.
hun bruger en str 34 i sko og passer jo så tøjet i str 8 år.
umiddelbart er hun fuldstændig gennemsnitspige, med lidt ekstra på sidebenene ifølge deres fine grafer(hun er helt perfekt ifølge mig)
vi skal dog til undersøgelse på onsdag på OUH, da hun muligvis er kommet i puberteten.
det på bagrund af at hun har fået hår under armene og i skridtet(ikke mange), brystkirtler, bumser og ekstremt mange humørsvingninger(mindes ikke jeg var så slem som teen)og at hendes vækst ikke har ændret sig, i så lang tid,(hendes kurve er ved at tage et knæk nedaf)
Anmeld