Højde.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.335 visninger
19 svar
0 synes godt om
1. december 2011

Tina2

Så har Filuca rundet 141 cm og  bruger str 10-11 år i tøj

Hvor høje er jeres unger? Synes det er vildt som hun spurter afsted....

Hun bruger str 36/37 i sko, hendes Sorelstøvler er dog 38!!! De er lidt små i str, men hold op altså, nu må hun sgu gerne snart stoppe, hun sku' nødigt få større fødder end jeg har, så kommer problemerne med at få sko.... Jeg bruger 41.....

Håber I alle har det godt, det er længe siden jeg har været herinde, men egentlig en skam at der ikke bli'r skrevet mere herinde, det var nu så hyggeligt og er bestemt ikke det samme på FB.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

lene

Mathias er 135/36 og bruger str 9-10 år i tøj og han bruger 35 i sko

hilsen Lene

Anmeld

2. december 2011

karina1980

Hun bruger str 36/37 i sko, hendes Sorelstøvler er dog 38!!! De er lidt små i str, men hold op altså, nu må hun sgu gerne snart stoppe, hun sku' nødigt få større fødder end jeg har, så kommer problemerne med at få sko.... Jeg bruger 41.....

Håber I alle har det godt, det er længe siden jeg har været herinde, men egentlig en skam at der ikke bli'r skrevet mere herinde, det var nu så hyggeligt og er bestemt ikke det samme på FB.....

Jasmin er 128cm og vejer 28,3kg hun havde en periode hvor hun voksede meget, men står nu helt stille og har vokset 1 cm på det sidste år.

hun bruger en str 34 i sko og passer jo så tøjet i str 8 år.

umiddelbart er hun fuldstændig gennemsnitspige, med lidt ekstra på sidebenene ifølge deres fine grafer(hun er helt perfekt ifølge mig)

vi skal dog til undersøgelse på onsdag på OUH, da hun muligvis er kommet i puberteten. det på bagrund af at hun har fået hår under armene og i skridtet(ikke mange), brystkirtler, bumser og ekstremt mange humørsvingninger(mindes ikke jeg var så slem som teen)og at hendes vækst ikke har ændret sig, i så lang tid,(hendes kurve er ved at tage et knæk nedaf)

Anmeld

2. december 2011

Tina2

Lyder da ikke til Yasmin har ekstra på sidebenene, Karina.....

Filuca er 141 cm og vejer 32-33 kg.

Hvor er det vildt hun kun er vokset 1 cm, Filuca er vokset 9 cm på det sidste år og hun har ligget på 9-10 cm pr år i flere år.....

Anmeld

2. december 2011

lene

lyder da som en fin vægt Jasmin har, Mathias vejer 25-26 kg

Anmeld

2. december 2011

JulieE

Jacob er 132 cm høj og vejer 23 kg  Str 32 i sko (ja, vi bukker sgu ikke meget om til fødder i vores familie ) og str 128 i bluser og str 134 i bukser -Han ligner sin far mere og mere. En lang tynd en

Anmeld

2. december 2011

JulieE

karina1980 skriver:

Jasmin er 128cm og vejer 28,3kg hun havde en periode hvor hun voksede meget, men står nu helt stille og har vokset 1 cm på det sidste år.

hun bruger en str 34 i sko og passer jo så tøjet i str 8 år.

umiddelbart er hun fuldstændig gennemsnitspige, med lidt ekstra på sidebenene ifølge deres fine grafer(hun er helt perfekt ifølge mig)

vi skal dog til undersøgelse på onsdag på OUH, da hun muligvis er kommet i puberteten. det på bagrund af at hun har fået hår under armene og i skridtet(ikke mange), brystkirtler, bumser og ekstremt mange humørsvingninger(mindes ikke jeg var så slem som teen)og at hendes vækst ikke har ændret sig, i så lang tid,(hendes kurve er ved at tage et knæk nedaf)

Jeg kan kun give de andre ret i at det da lyder til hun har en fin størrelse. 

Håber da ikke hun allerede er gået i puberteten  Kan man stoppe/ pause det?

Anmeld

2. december 2011

JulieE

Tina2 skriver:

Hvor er det godt at se dig herinde igen!!! -Håber vi akn puste lidt liv i gruppen igen, selvom vi ikke er mange tilbage efterhånden 

Hvor er dte vildt med filusen fod-størrelse.... NU passer hun støvler med mig. Jeg har nemlig lige investeret i et par sorell støvler, str 38 

Anmeld

2. december 2011

Tina2

JulieE skriver:

Hvor er det godt at se dig herinde igen!!! -Håber vi akn puste lidt liv i gruppen igen, selvom vi ikke er mange tilbage efterhånden 

Hvor er dte vildt med filusen fod-størrelse.... NU passer hun støvler med mig. Jeg har nemlig lige investeret i et par sorell støvler, str 38 

Ja det ku' altså være godt om der lige ku' komme lidt liv her på siden igen  Selvom man jo følger ok med på FB er det jo slet ikke det samme, herinde skriver vi jo om ungerne og jeg synes det er sådan en skam, når nu gruppen har holdt flere år end de fleste andre at vi så ikke skriver mere og holder ved.... Vi har sgu en fantastisk gruppe....- eller havde

Ja, Filusen kan mærke jorden er rund  Ligesom vi andre  Mine sorelstøvler er str 41 2/3 og jeg bruger 41 normalt, så de er jo lidt små i str.... Men bigfoot er hun

Anmeld

2. december 2011

JulieE

Tina2 skriver:

Ja det ku' altså være godt om der lige ku' komme lidt liv her på siden igen  Selvom man jo følger ok med på FB er det jo slet ikke det samme, herinde skriver vi jo om ungerne og jeg synes det er sådan en skam, når nu gruppen har holdt flere år end de fleste andre at vi så ikke skriver mere og holder ved.... Vi har sgu en fantastisk gruppe....- eller havde

Ja, Filusen kan mærke jorden er rund  Ligesom vi andre  Mine sorelstøvler er str 41 2/3 og jeg bruger 41 normalt, så de er jo lidt små i str.... Men bigfoot er hun

Ja I er vist famlilien bigfoot  Her er vi så familien smølfefod... Line bruger jo kun str 26-27 i sko og Jacobs str 32 er jo heller ikke just en stor fod 

Ja, det er egentlig vild så længe vi har holdt sammen, så det kunne altså være fedt, hvis vi kunne holde liv i den videre frem! Og du har ret i at fB bare ike er det samme, som når vi skriver herinde!!! Og det er bare ikke det samme at skrive andre steder på siden og dele tingene som det har været med jer herinde i vores goe gamle marts gruppe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.