Er bogen spis dig gravid god

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg har hørt om at bogen spis dig gravid skulle være god hvis fx ens mens aldrig kommer til tiden men tænker er den virkelig så god? kan man spise sig gravid eller er det bare for at få folk til at købe bogen at den hedder spis dig gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Kay

hvis man har pco er den i top....

jeg købte den i marts og er gravid nu... men ved ik om det er den der er "skyld" i det... det kan man jo aldrig rigtig sige... men tabte mig en del ved at spise efter den

Anmeld

2. december 2011

Dorthe77

Anonym skriver:

Jeg har hørt om at bogen spis dig gravid skulle være god hvis fx ens mens aldrig kommer til tiden men tænker er den virkelig så god? kan man spise sig gravid eller er det bare for at få folk til at købe bogen at den hedder spis dig gravid

Jeg synes bogen er helt kanon, og synes absolut ikke man behøver have PCO for at have glæde af den. Hos mig var den virkelig en øjenåbner for hvor meget de hurtige kulhydrater har indvirkning på vores fertilitet, PCO eller ej og kvinde som mand.
Jeg kunne dog ønske, der var lidt flere opskrifter i bogen, men grundprincipperne er vældig godt beskrevet :-)
Kan varmt anbefales :-)

Anmeld

2. december 2011

Anonym trådstarter

mange tak tror den skal købes idag

Anmeld

2. december 2011

TR

Anonym skriver:

Hva koster den ? den vil jeg da os kigge på ;D

Anmeld

2. december 2011

Anonym trådstarter

TR skriver:

Hva koster den ? den vil jeg da os kigge på ;D

Kom ikke ned i byen idag men den koster vist 150-200kr har jeg hørt

Anmeld

2. december 2011

TR

Anonym skriver:

Kom ikke ned i byen idag men den koster vist 150-200kr har jeg hørt

Jeg var i bog og ide der koster den 250 det synes jeg er mange penge

Anmeld

2. december 2011

tinasmor

Anonym skriver:

Du kan jo starte med at låne den på biblioteket og se om det er noget for dig. Jeg synes det var god (har PCO)

Anmeld

2. december 2011

Anonym trådstarter

TR skriver:

Jeg var i bog og ide der koster den 250 det synes jeg er mange penge

den koster 191kr over nettet med fragt så troede den var billiger i butikker

Anmeld

2. december 2011

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Du kan jo starte med at låne den på biblioteket og se om det er noget for dig. Jeg synes det var god (har PCO)

vil prøve og låne den på biblioteket mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.