Blodtrykstjek og vægtskanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2011

Bak

Vivian87 skriver:

Så har jeg været til tjek igen igen, med mit blodtryk og det blir ved med at stige og stige og stige... fik lov til at komme hjem og sove fordi der ikke var noget at se i min urin, men jeg skal derop igen imorgen tidlig og ha svar på blodprøverne og ha tjekket blodtryk igen, og er det ikke bedre skal jeg indlægges

Igår ved jordemoren blev lillepigen skønnet til 2900 g., og idag til kønsskanning til 3550 g, så ved sgu ikke helt hvad vi skal regne med  Men det er jo også bare et skøn!

Nåh, men havde bare lige brug for at dele mine frustrationer med jer! Tak til dem der læste med

Det er da noget øv med det blodtryk! Kom lige til at tænke på noget, jeg ved ikke, hvordan det er, når man er gravid, men har du fået målt dit blodtryk hjemme? Nogle gange kan det jo være "hospitalssituationen" alene, der kan forårsage forhøjet blodtryk. Men du skriver at det er steget, så du har måske før prøvet at få målt et normalt blodtryk i en hospitalssituation?

Jeg ved som sagt ikke, hvordan man gør med gravide, men ved ikke-gravide kan man jo finde på, at sende folk hjem med et blodtryksapparat.

Håber det snart går i orden og at den lille har det godt, som den skal!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Vivian87

anbo skriver:

Det er da noget øv med det blodtryk! Kom lige til at tænke på noget, jeg ved ikke, hvordan det er, når man er gravid, men har du fået målt dit blodtryk hjemme? Nogle gange kan det jo være "hospitalssituationen" alene, der kan forårsage forhøjet blodtryk. Men du skriver at det er steget, så du har måske før prøvet at få målt et normalt blodtryk i en hospitalssituation?

Jeg ved som sagt ikke, hvordan man gør med gravide, men ved ikke-gravide kan man jo finde på, at sende folk hjem med et blodtryksapparat.

Håber det snart går i orden og at den lille har det godt, som den skal!

Jeg har foreslået lægen præcis det samme, men han sagde at det tig de højde for så det var ikke næsvendigt. 

Men ja, det har set fint nok ud indtil nu! Så det er nok desværre nok ikke kun hospitalssituationen  :-( 

Anmeld

2. december 2011

Vivian87

Så har jeg været oppe og få blodtrykket tjekket igen, og den her gang var det heldigvis faldet! Det er stadig for højt, men ikke kritisk højt, så jeg slap for indlæggelse i den her omgang! Så skal jeg bare gå tiltjekke en gang i ugen for at holde øje med det! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.