Blodtrykstjek og vægtskanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. december 2011

Vivian87

Så har jeg været til tjek igen igen, med mit blodtryk og det blir ved med at stige og stige og stige... fik lov til at komme hjem og sove fordi der ikke var noget at se i min urin, men jeg skal derop igen imorgen tidlig og ha svar på blodprøverne og ha tjekket blodtryk igen, og er det ikke bedre skal jeg indlægges

Igår ved jordemoren blev lillepigen skønnet til 2900 g., og idag til kønsskanning til 3550 g, så ved sgu ikke helt hvad vi skal regne med  Men det er jo også bare et skøn!

Nåh, men havde bare lige brug for at dele mine frustrationer med jer! Tak til dem der læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Vivian87

Den forsvandt hurtigt :-( 

Anmeld

1. december 2011

SussieThyssen

Vivian87 skriver:

Så har jeg været til tjek igen igen, med mit blodtryk og det blir ved med at stige og stige og stige... fik lov til at komme hjem og sove fordi der ikke var noget at se i min urin, men jeg skal derop igen imorgen tidlig og ha svar på blodprøverne og ha tjekket blodtryk igen, og er det ikke bedre skal jeg indlægges

Igår ved jordemoren blev lillepigen skønnet til 2900 g., og idag til kønsskanning til 3550 g, så ved sgu ikke helt hvad vi skal regne med  Men det er jo også bare et skøn!

Nåh, men havde bare lige brug for at dele mine frustrationer med jer! Tak til dem der læste med

Hun ser da ud til at have en superflot vægt.
Men skulle de have brug for at få hende ud nu, så er det jo heller ikke jordens undergang, hun er jo tæt på at være færdigbagt, så jeg synes du skal prøve at se så lyst på det som muligt.
Og som jeg skrev til dig forleden, så er det da godt, at de har hånd om dig, og passer på dig.

Så alt det bedste herfra

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. december 2011

AnneBJ

Hej!

Øv det lyder da ikke helt optimalt! Dejligt at du har fået lov at komme hjem trods alt!

Jeg tror godt du kan regne med vækstscanningen - de er som regel ret præcise. Jeg fik en, 3 dage efter JDM skønnede baby til 1500. Der blev han scannet til 2000 gram ca... Så det var simpelthen pga. måden han lå!

Hvor langt er du henne?

Jeg håber det hele går i orden, så du slipper for indlæggelse!

Anmeld

1. december 2011

Miss P

Sender dig & Aviaja de kærligste tanker herfra.

Håber det hele ser bedre ud i morgen, når du skal derud igen.

Jeg vil i hvertfald sende dig de bedste håb om at det er som det skal være. & lillepigen kan blive inde i hulen, til at far vender hjem fra bølgerne.

Knus fra lilleprinsen & jeg

Anmeld

1. december 2011

Nessie

Håber at blodtrykket bliver på et acceptabelt niveau, så du slipper for en indlæggelse, men ellers er du jo heldigvis ved at være så langt henne at det ikke gør noget, hvis hun kommer lidt før tid

Anmeld

2. december 2011

Vivian87

SussieThyssen skriver:

Hun ser da ud til at have en superflot vægt.
Men skulle de have brug for at få hende ud nu, så er det jo heller ikke jordens undergang, hun er jo tæt på at være færdigbagt, så jeg synes du skal prøve at se så lyst på det som muligt.
Og som jeg skrev til dig forleden, så er det da godt, at de har hånd om dig, og passer på dig.

Så alt det bedste herfra

Kærligst
Sussie

Du har ret det er ikke længere jordens undergang, og de negative tanker hjælper helt sikkert ikke på mit blodtryk! 

Anmeld

2. december 2011

Vivian87

AnneBJ skriver:

Hej!

Øv det lyder da ikke helt optimalt! Dejligt at du har fået lov at komme hjem trods alt!

Jeg tror godt du kan regne med vækstscanningen - de er som regel ret præcise. Jeg fik en, 3 dage efter JDM skønnede baby til 1500. Der blev han scannet til 2000 gram ca... Så det var simpelthen pga. måden han lå!

Hvor langt er du henne?

Jeg håber det hele går i orden, så du slipper for indlæggelse!

Jeg er i 35+5 idag, så hvis vægtskanningen har ret så er hun lidt en basse Men det i sig selv er der jo heller ikke noget galt i! 

Tusind tak, håber også det er faldet lidt så de ikke finder det nødvendigt at indlægge mig! 

Anmeld

2. december 2011

Vivian87

Miss Misho skriver:

Sender dig & Aviaja de kærligste tanker herfra.

Håber det hele ser bedre ud i morgen, når du skal derud igen.

Jeg vil i hvertfald sende dig de bedste håb om at det er som det skal være. & lillepigen kan blive inde i hulen, til at far vender hjem fra bølgerne.

Knus fra lilleprinsen & jeg

Tusind tak mus!  

Skal nok holde dig opdateret! For ja, hun skulle gerne blive inde til far vender hjem fra bølgen blå! 

Anmeld

2. december 2011

Vivian87

Nessie skriver:

Håber at blodtrykket bliver på et acceptabelt niveau, så du slipper for en indlæggelse, men ellers er du jo heldigvis ved at være så langt henne at det ikke gør noget, hvis hun kommer lidt før tid

Ja det har du bestemt ret i! Tror det er hormonerne der gør at jeg nok overreagere en smule ind i mellem forsøger mig med positive tanker! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.