Så måtte vi allerede sige farvel til Coco :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2011

Nessie

SussieThyssen skriver:

Det er altså bare så sørgeligt.

Jeg havde en dejlig perser, der også måtte aflives pga det.

Så et stort trøsteknus herfra

Kærligst
Sussie

Det er så trist, og der er bare ikke noget at gøre ved den sygdom. Dyrlægen var også lidt overrasket over at så ung en kat havde det. Han havde jo slet ikke været ude endnu, så han må have fået det på internatet De har så lovet os en ny kat, når vi har fået testet Nessie, men der går jo lige 3-4 uger, for at vi kan være sikre på resultatet.

Min gamle perserkat døde i september,dog pga. alderdom, men vi havde jo ikke regnet med at skulle stå med en aflivning igen allerede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Nessie

Dinsen skriver:

Vil ik forlade siden uden at give et 

Hårdt at komme af med de dejlige dyr!!

Tak, det er hårdt, man bliver jo hurtigt glad for dem

Anmeld

1. december 2011

Nessie

-Sigrid- skriver:

for at det "kun" er ham 

Tusind tak

Anmeld

1. december 2011

Nessie

l.kjoeller skriver:

Nej hvor er det da forfærdeligt. føler med jer

Tak

Anmeld

1. december 2011

Nessie

Frk-Lotusblomst skriver:

Puuha nej da hvor forfærdeligt.. Håber alt vel ved den sidste misser.

Tak, det håber jeg virkelig

Anmeld

1. december 2011

B&J

åhhhh det gør mgi meget ondt det er møg hammer hårdt håber ikke jeres 3kat fejler noget

Anmeld

1. december 2011

Nessie

B&J skriver:

åhhhh det gør mgi meget ondt det er møg hammer hårdt håber ikke jeres 3kat fejler noget

Tak Jeg håber virkelig heller ikke at hun er smittet, det bliver nogle lange uger inden vi kan få hende testet

Anmeld

1. december 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Ja, i dag var vi en tur hos dyrlægen med Coco, som blev ved med at være forkølet. Antibiotika havde ikke rigtig virket.

Så dyrlægen vælger at tage en blodprøve, og ringer så en halv timestid efter og fortæller at min lille kat, som blev 5 mdr. i dag, har katte aids

Der er desværre intet man kan gøre ved den sygdom, og han kan risikere at smitte andre katte, så der var kun én udvej. Så vi tog derop igen, og fik ham aflivet

Nu skal vi så bare vente 3 lange uger, så vi kan få vores anden kat testet. Håber virkelig ikke at hun er smittet, synes ikke at det er helt fair hvis vi skulle miste 3 katte på 4 mdr.

Neeeeeej.................. 

Anmeld

1. december 2011

Nessie

Mira0911 skriver:

Neeeeeej.................. 

Jo desværre

Anmeld

1. december 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Jo desværre

For filan altså.... Kæmpe knus til Jer.... Håber ikke den anden misser er smittet... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.