Så måtte vi allerede sige farvel til Coco :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.332 visninger
23 svar
0 synes godt om
1. december 2011

Nessie

Ja, i dag var vi en tur hos dyrlægen med Coco, som blev ved med at være forkølet. Antibiotika havde ikke rigtig virket.

Så dyrlægen vælger at tage en blodprøve, og ringer så en halv timestid efter og fortæller at min lille kat, som blev 5 mdr. i dag, har katte aids

Der er desværre intet man kan gøre ved den sygdom, og han kan risikere at smitte andre katte, så der var kun én udvej. Så vi tog derop igen, og fik ham aflivet

Nu skal vi så bare vente 3 lange uger, så vi kan få vores anden kat testet. Håber virkelig ikke at hun er smittet, synes ikke at det er helt fair hvis vi skulle miste 3 katte på 4 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Gittemor09

Nessie skriver:

Ja, i dag var vi en tur hos dyrlægen med Coco, som blev ved med at være forkølet. Antibiotika havde ikke rigtig virket.

Så dyrlægen vælger at tage en blodprøve, og ringer så en halv timestid efter og fortæller at min lille kat, som blev 5 mdr. i dag, har katte aids

Der er desværre intet man kan gøre ved den sygdom, og han kan risikere at smitte andre katte, så der var kun én udvej. Så vi tog derop igen, og fik ham aflivet

Nu skal vi så bare vente 3 lange uger, så vi kan få vores anden kat testet. Håber virkelig ikke at hun er smittet, synes ikke at det er helt fair hvis vi skulle miste 3 katte på 4 mdr.

åh nej, det gør mig ondt

ville ikke gå igen uden at have givet dig et  og håbe på at jeres anden kat ikke er smittet... krydser for at den ikke er.... 

Anmeld

1. december 2011

Nessie

Gittemor09 skriver:

åh nej, det gør mig ondt

ville ikke gå igen uden at have givet dig et  og håbe på at jeres anden kat ikke er smittet... krydser for at den ikke er.... 

Tusind tak

Anmeld

1. december 2011

Sildefisk

1. december 2011

Nessie

myr81 skriver:

Anmeld

1. december 2011

SussieThyssen

Nessie skriver:

Det er altså bare så sørgeligt.

Jeg havde en dejlig perser, der også måtte aflives pga det.

Så et stort trøsteknus herfra

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. december 2011

Dinsen

Vil ik forlade siden uden at give et 

Hårdt at komme af med de dejlige dyr!!

Anmeld

1. december 2011

-Sigrid-

for at det "kun" er ham 

Anmeld

1. december 2011

l.kjoeller

Nessie skriver:

Nej hvor er det da forfærdeligt. føler med jer

Anmeld

1. december 2011

Frk-Lotusblomst

Puuha nej da hvor forfærdeligt.. Håber alt vel ved den sidste misser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.