Blir' det mon nogensiden bedre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. februar 2009

Tut

Hej piger,

Jeg går som om jeg var højgravid i dag, vræltende - mit bækken gør SÅ ondt.

Jegvar inde og stå på "Alt for damerne messen" i Forum i går fra 9-18 med min arbejdsplads. Og i dag kan jeg knapt nok gå.

Jeg havde godt nok også en slem bækkenløsing i graviditeten.

Jeg synes at jeg har været god til at træne bækkenet efter jeg har født.

Nu kommer spørgsmålet så - Bliver det mon nogensiden bedre?

og bliver det så værre i 2. graviditet, nu hvor jeg ikke er kommet mig over d. 1. endnu.?

Tutter - der er lidt ked af/chokeret over at stå op i 9 timer, kan sætte sine spor så hårdt på bækkenet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2009

bette

aghh tut da. lyder dælme til at det gør nas..
jeg havde selv bækkenløsning.. men har egentlig ikke mærket det vilde til det ...
lige på nær hvis jeg har stået lidt forkert. kan mit bækken godt give et ordentlig smæld en hel dag igennem.. men det plejer nu at gå væk igen. det giver sådan et aaavs smeld nede i skambenet... aaavs.

ved ikke om det går væk hos dig.. har du haft det længe?
jeg mener at have hørt at man ofte får bækkenløsning ved 2. graviditet hvis man har haft det den første gang.. men om det bliver værre anden gang håber jeg sku ikke.. så kommer jeg sku i rullestol

Anmeld

23. februar 2009

linemus

Øv, Tut, det lyder slemt. Jeg kan desværre ikke svare på dine spørgsmål, men håber du kommer hurtigt over det igen.

Jeg døjer selv med smerter en gang imellem (efter grav.) fx i går, hvor det bare ud af det blå gør ondt med sporadiske jag ned igennem benet - f... det gjorde ondt. Og så lige pludselig er det væk. Jeg fik aldrig bevist bækkeløsning, da jeg var gravid, så det er nok ikke helt det samme, men mit var i hvert fald ikke værre i 2. grav. selvom jeg bar på mere.

Hvordan har du trænet bækkenet efter fødslen? Måske kan det hjælpe mig.

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.