Afslør jeres julegave køb :) - inspirer mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2011

Lunae

matryoshka skriver:

Hejsa!

Jeg er så småt kommet igang med julegaverne. Jeg har 6 børn i alderen 1-3 år at købe til, og ca. 10 voksne, hvor af de fleste er familie.

Vi er på SU her hjemme og har derfor ikke så mange penge. Men gaver skal de have! Børnene får tøj og legetøj, ikke noget dyrt, men til gengæld er det ret lækre ting, synes jeg

Jeg strikker nogle lækre tykke halstørreklæder til nogle af mændene, laver fotokalendere til bedsteforældrene, strikker nogle pandebånd til de kvinder der klæder det. Men vil selvfølgelig give lidt varierede gaver!

Hvad giver i de voksne i jeres liv? Venner og familie Lad os inspirere hinanden

Vi er også ret fattige i år med to su'er, men heller ikke her skal der mangle noget. I min familie giver man altid en lille gave til alle man holder jul med, så fordi vi bliver 14 i år, så er det dyrt.

Nå men her er gaverne

Min datter: et legekøkken fra Ikea. Porcelæn og gryder dertil. En body og en cardigan fra Noa Noa og en pakke duplo. (gaverne er købt over lang tid og det er alt for meget, men troede ikke at vi havde noget til hende)

Min kæreste: en netværksharddisk
Min mor: mit digitalkamera (det er brugt, men det er det hun ønsker sig)
Min far: colombo boksen
Min lillebror: et par bukser
Svigermor: rabinovich ring
Svigerfar: bog
Svoger: 2 t-shirts (mangler en lille ting til ham)
Farmor: bodyshop gaveæske
Mormor: mini ovn
Faster: beauty pacifique creme
Kusine: matrix boksen
Tante og onkel: to julekugler med lys i
Fætter: sweatshirt
Kusine: medina cd
Kusine: tøj

De fleste voksne i familien får også et billede af vores datter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Pigent

matryoshka skriver:

Hejsa!

Jeg er så småt kommet igang med julegaverne. Jeg har 6 børn i alderen 1-3 år at købe til, og ca. 10 voksne, hvor af de fleste er familie.

Vi er på SU her hjemme og har derfor ikke så mange penge. Men gaver skal de have! Børnene får tøj og legetøj, ikke noget dyrt, men til gengæld er det ret lækre ting, synes jeg

Jeg strikker nogle lækre tykke halstørreklæder til nogle af mændene, laver fotokalendere til bedsteforældrene, strikker nogle pandebånd til de kvinder der klæder det. Men vil selvfølgelig give lidt varierede gaver!

Hvad giver i de voksne i jeres liv? Venner og familie Lad os inspirere hinanden

Jeg skal ud og købe julegaver i morgen, men skal heldigvis ikke købe så mange 

Til en god veninde har jeg lavet en fin æske også får hun et armbånd 

Så mangler jeg gaver til 3 børn på 5,4 og 10. Min veninde og ven. Min kæreste. Til min forældre giver jeg sammen med min søster og min mor køber til min søster fra mig.

Anmeld

2. december 2011

MaleneJensen

Min pige får et køkken ( 480kr)

kæresten ( x-box halløj og så mangler jeg lidt endnu )

familien får alle for 150-200 undtagen forældre de får for 300.

Der skal bla gives : Karen blixen uro, George jensens uro, hovedpude, film, traktor, bondegård, creme, sæbedespencer og så mangler jeg nogle gaver endnu :O pyhh

Anmeld

2. december 2011

Maja_4000

Lunae skriver:

Vi er også ret fattige i år med to su'er, men heller ikke her skal der mangle noget. I min familie giver man altid en lille gave til alle man holder jul med, så fordi vi bliver 14 i år, så er det dyrt.

Nå men her er gaverne

Min datter: et legekøkken fra Ikea. Porcelæn og gryder dertil. En body og en cardigan fra Noa Noa og en pakke duplo. (gaverne er købt over lang tid og det er alt for meget, men troede ikke at vi havde noget til hende)

Min kæreste: en netværksharddisk
Min mor: mit digitalkamera (det er brugt, men det er det hun ønsker sig)
Min far: colombo boksen
Min lillebror: et par bukser
Svigermor: rabinovich ring
Svigerfar: bog
Svoger: 2 t-shirts (mangler en lille ting til ham)
Farmor: bodyshop gaveæske
Mormor: mini ovn
Faster: beauty pacifique creme
Kusine: matrix boksen
Tante og onkel: to julekugler med lys i
Fætter: sweatshirt
Kusine: medina cd
Kusine: tøj

De fleste voksne i familien får også et billede af vores datter

Hold da op .. Kalder du det for små gaver ?

I min familie er det en æske chokolade , vin , creme eller sådan noget :b

Anmeld

2. december 2011

Laulund87

Søster på 19 plus kæreste: Kan ikke skrive for hun er herinde

Mor på 51: En sød kande med tilhørende æggebægre. To gaveæsker fra Bodyshop. Er gået sammen med bror og søster om hendes gaver.

Far på 53: Ingenting, han vil ikke have noget Dog får han noget Maria selv har lavet.

Maria på 2 (datter): Noget legetøj hvor små figurer kan køre gennem forskellige rør. (Svært at forklare)

Bror på 30: En bluse og et læderarmbånd. Gået sammen med søster.

Svigermor og -far: Vejrstation.

Hold venner: Termoglas.

Venners dreng på 3: Biler fra Ikea.

Bedste veninden: Kan ikke skrive for hun er også herinde

Anmeld

2. december 2011

Lunae

Maja_4000 skriver:

Hold da op .. Kalder du det for små gaver ?

I min familie er det en æske chokolade , vin , creme eller sådan noget :b

altså gaverne ligger omkring 100 til onkler, faster, kusiner og fætre. 200 kr til de andre. Og så får kæresten en dyr gave i år fordi det er et must have i forhold til hans studier

Anmeld

2. december 2011

matryoshka

Tak for jeres mangfoldige svar Dejligt at vide, at vi ikke er de eneste der ikke køber dyre gaver. Det kan vi bare ikke med de indtægter vi har.

Vi køber også et ikea lege køkken til vores datter, og ønsker os mad og køkkengrej til hende fra familierne. Hun får garanteret overvældende mange gaver fra alle i familerne, så vi behøver ikke at købe så meget - heldigvis

Kærestens kusiner får hver deres hårbånd som jeg har strikket.. Jeg håber ikke at de synes at det er for lidt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.