Afslør jeres julegave køb :) - inspirer mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.582 visninger
16 svar
0 synes godt om
1. december 2011

matryoshka

Hejsa!

Jeg er så småt kommet igang med julegaverne. Jeg har 6 børn i alderen 1-3 år at købe til, og ca. 10 voksne, hvor af de fleste er familie.

Vi er på SU her hjemme og har derfor ikke så mange penge. Men gaver skal de have! Børnene får tøj og legetøj, ikke noget dyrt, men til gengæld er det ret lækre ting, synes jeg

Jeg strikker nogle lækre tykke halstørreklæder til nogle af mændene, laver fotokalendere til bedsteforældrene, strikker nogle pandebånd til de kvinder der klæder det. Men vil selvfølgelig give lidt varierede gaver!

Hvad giver i de voksne i jeres liv? Venner og familie Lad os inspirere hinanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Benjamins'mor

Jeg vil meget gerne skrive dem, men kan ikke svare som anonym, men hvis det har interresse kan jeg skrive i en PB.

Anmeld

1. december 2011

PernilleB

matryoshka skriver:

Hejsa!

Jeg er så småt kommet igang med julegaverne. Jeg har 6 børn i alderen 1-3 år at købe til, og ca. 10 voksne, hvor af de fleste er familie.

Vi er på SU her hjemme og har derfor ikke så mange penge. Men gaver skal de have! Børnene får tøj og legetøj, ikke noget dyrt, men til gengæld er det ret lækre ting, synes jeg

Jeg strikker nogle lækre tykke halstørreklæder til nogle af mændene, laver fotokalendere til bedsteforældrene, strikker nogle pandebånd til de kvinder der klæder det. Men vil selvfølgelig give lidt varierede gaver!

til dine små, kan du vejkrit, og tegnebøger, og tusser... de kan få en gynge i haven?? jeg har selv købt for 600 kr legetøj til min datter og er selv på kontanthjælp, så her er det osse sparsomt.. til voksne kunne det være rosendahl, de er på tilbud i isenkrammeren.. evt nogle badeprodukter?? eller sterinlys, til den sensuelle og hyggelige voksnen.. ):

Anmeld

1. december 2011

Simon's moar <3

Indtil videre har jeg købt en bagemaskine til min mor (299,- i Netto), 7 par strømper til min stedfar (7 par for 100,- i Tøjeksperten), en foderpalme til min fars kæreste (129,- kr. i føtex), min mormor og min farmor får hver en fotokalender. (Købt på nettet til 198,- for 2 inkl. porto)
Simon får noget legetøj, jeg købte da Toys'R'Us havde 25 %  

Anmeld

2. december 2011

MorDk

Har indtil videre kun købt 1 til vores søn.

Han får en Philips Ghettoblaster

Anmeld

2. december 2011

Mette.

Hejsa!

Min mor får et pandora led og min dar en bog. Det skulle ikke være så store ting i år, da de bor i USA og ikke kommer hjem til jul. Mine to mindre brødre får boxershorts + en kæmpe pose lakrids, da det er savnet i usa. 

Mine svigermor får Kay Bojesen flodhesten, svigerfar en trøje og sammen en billederamme med plads til flere billeder af vores datter, samt hendes håndaftryk lavet på karton og sat i rammen.

Vores datter får et HABA byggesæt i træ, Fishe price kasseapperat, fisher price traktor til hendes bondegård samt nyt tøj.

Min kæreste får nogle nye Blu-ray film han har ønsket sig + enten nye hansker fra Sand eller noget træningsudstryr han ønsker sig.

Anmeld

2. december 2011

Nadia&Daniel

Vi skal ikke købe så mange gaver..

Gavebudget i familien hedder:

150.- pr. barn

150.- til mandens mormor

500.- til svigerfar

500.- til svigermor

500.- til svigerinde

xxx.- til vores datter (vi har købt lidt forskelligt)

Min mand's fætter: gavekort (magasin)

Min mand's kusine: gavekort (lyngby)

Min mand's fætter: 2 x bluser (H&M) og tennissokker

Min mand's mormor: cremer

Min svigerfar: gavekort (lyngby)

Min svigermor: gavekort (H&M)

Min svigerinde: microbølgeovn

- alle får noget de ønsker

Min svigerfamilie ønsker sig næsten altid kun gavekort - jeg er imod at købe sådanne kedelige gaver, men da vi står i flytterod og jeg er lidt begyndt fuldtid, valgte vi den nemme løsning i år, og giver dem gavekort som de ønsker..

Anmeld

2. december 2011

birthee

min mor får en cd med jette torp og en tupperware-ting til at dekorere med flødeskum. min lillebror får margrethe-skåle med låg - dem havde på tilbud igår i føtex hvor jeg sparede 350 kr  det kunne jeg godt lide - og så skal han have en tupperware-kande... mine svigerforældre får dvd-box med min søsters børn (de gamle film)... ellers giver mine børn billeder til deres bedsteforældre af dem selv... det er det der er på plads indtil nu

Anmeld

2. december 2011

Brams

Hejsa!

Vi giver også fotokalendere til bedsteforældrene og så har vi lige fået taget billeder af Lærke hos en fotograf, så de kommer også under træet i nogle fine rammer.

Så har jeg fundet den, synes jeg selv, perfekte gave til mormor:

En bog "Fortæl nu mormor", som er en errindringsbog som mormor (eller morfar, farmor, farfar) udfylder med minder og billeder fra deres barndom, og giver tilbage til barnebarnet. Håber det bliver et dejligt minde for Lærke når engang min mor ikke er her mere. Ville ønske jeg havde nået det med hendes morfar

Indtil nu er Lærke den eneste vi har købt julegave til af børnene og hun skal have:

• Bamses hus i træ med figurer
  • Lyserød ghettoblaster
  • Stor garage med biler, som hun kan stå og lege ved
  • Alfabetet i træ
  • DVD-boks med Sigurdsbjørnetime

Anmeld

2. december 2011

An&Jo

jeg har ikke særlig mange gaver i år, så det ser sådan her ud

Nevø på 3 år: en fjernstyret crosser, købt i BR til 200kr

Søster og svoger på 25: en Eva Solo kaffekande købt i inspiration til 300 kr og et billede af min skønne søn inkl ramme

Mormor på 72 år: billede af mig og sønnike inkl ramme

Lillesøster på 12 år: er ikke købt endnu, men hun får højst sandsynlig lidt tøj for omkring de 200kr

Sønnike på knap 20 mdr: LEGO Duplo (fandt en kasse med 80 klodser til 179kr i Bilka)

Kæresten: Ja det ved jeg slet ikke hvad skal være endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.